2013-05-31, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merv
RF övergår således till att bli en del av den organiserade och kapitalistiska brottsligheten.

Jag gillar dessutom raden "och vilka åtgärder kommer RF-kronofogden annars vidta?"

Grejen är den att om de går över gränsen där så har de idkat utpressning, vilket i sin tur innebär att en helt annan avdelning inom polisen kommer ta över hanteringen av RF och den dagen är det över för RF.. De kommer bli behandlade på samma sätt som den organiserade brottsligheten, fast ses som ett uppstickargäng som måste kväsas omedelbart, dvs blir de stoppade på vägen så är det inte en ensam polisbil som kommer, utan en tungt beväpnad piketstyrka som nog har allt annat än "varsam hantering av möjligen oskyldiga" i tankarna. Det räcker med att en RF-medlem gör motstånd och genast har han träffats av fler än 20 skott i bröstet..

Spelar de i en liga de inte är kvalificerade för, ja då går det illa.
2013-05-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Jag gillar dessutom raden "och vilka åtgärder kommer RF-kronofogden annars vidta?"

Grejen är den att om de går över gränsen där så har de idkat utpressning, vilket i sin tur innebär att en helt annan avdelning inom polisen kommer ta över hanteringen av RF och den dagen är det över för RF.. De kommer bli behandlade på samma sätt som den organiserade brottsligheten, fast ses som ett uppstickargäng som måste kväsas omedelbart, dvs blir de stoppade på vägen så är det inte en ensam polisbil som kommer, utan en tungt beväpnad piketstyrka som nog har allt annat än "varsam hantering av möjligen oskyldiga" i tankarna. Det räcker med att en RF-medlem gör motstånd och genast har han träffats av fler än 20 skott i bröstet..

Spelar de i en liga de inte är kvalificerade för, ja då går det illa.

keep dreaming! Säpo är väll den som hanterar och övervaker RF, och inte ett piss har hänt, varför skulle då dessa herrar få 20 skott i bröstet i det framtids-scenario du beskriver, när inte ens självaste Säpo vidtar åtgärder?
2013-05-31, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reber
keep dreaming! Säpo är väll den som hanterar och övervaker RF,

Ja, nu ja .. och SÄPO är ju relativt harmlösa i jämförelse då de endast ingriper om RF börjar med renodlad terrorism och som dessutom hotar Rikets säkerhet.

Börjar de med utpressning så blir det dock inte längre SÄPO's bord utan faller tillbaks in till Rikspolisstyrelsens särskilda satsningar mot organiserad grov brottslighet, och då är de fucked.

Jag har svårt att se en RF-medlem framför mig som är lika hårdnackad som en HA-senior och som kan ta polisens hantering lite då och då som en del av livet, och samtidigt utan att för den skull gå i väggen på grund av det.

En liten metafor över situationen:

RF är gröna veganer och har nu köpt sig en låda pineapple's, men inser samtidigt inte att ananasen är en handgranat utan stoppar i sig den i precis samma manér de ätit den första frukten de hade... och därefter gör det ont eftersom en pineapple behöver hanteras med en betydligt större respekt än man hanterar en vanlig ananas för att smaken skall vara tillfredsställande.

Kväver du dig med en ananas så kommer doktorn.
Kväver du dig med en pineapple så kommer bombgruppen.

RF har den bara i munnen än så länge och har inte svalt den än, men jag gissar att de kommer göra det snart och därefter är sagan slut.

2013-06-02, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crustywrecker
Alltså SJÄLVKLART så kommer ju dom inte att ta pengarna själva. Är ni utvecklingstörda eller?

Vad skulle de göra med pengarna om inte punda upp dem? Människor som finns i sekter som RF kostar oss skattebetalare tiotals miljoner varje år utan att bidra med något alls.
2013-06-02, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utlostskandal
fyfan lägg ner ni har ju ingen jävla aning vad dem gör hur många dem är eller vilka dem är bara massa rykten för att få dem att se dåliga ut och den som drog fram säpo/bro s utdrag släng dig i vägen dem har inte heller en jävla aning om vad dem pratar om XD pinsamt av er som bara pratar XD

Trodde det var hundratalet i RF och AFA som fick sig själva att se ut som idioter och förlorare.
2013-06-02, 22:11
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladugardsdorr
Vad skulle de göra med pengarna om inte punda upp dem? Människor som finns i sekter som RF kostar oss skattebetalare tiotals miljoner varje år utan att bidra med något alls.

Vad jag har fått höra så är knarkare inte välkomna i RF.

Sen har dom jobbar mycket med arbetarna från Kamerun. Dom har samlat in pengar och kläder och även delat ut flygblad. Antar att pengarna skulle gå direkt till arbetarna från Kamerun.

Källa på att RF kostar oss tiotals miljoner var år
2013-06-02, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.

Det var de inte på Docklands heller, men ändå satt ledningen och snortade cola i personalrummet varje fest..

Vad som står i stadgarna och vad som faktiskt ÄR hos företag/föreningar, kan vara vitt skilda ting.

Är de INTE webb-rökare hela bunten och ÄNDÅ gör ett sådant klantigt utpressningsförsök så är det nog dags för gruppen att begå kollektivt självmord, eftersom det skulle innebära att ingen av dem intellektuellt sett är redo för den värld de ämnar skapa.

Citat:
Sen har dom jobbar mycket med arbetarna från Kamerun. Dom har samlat in pengar och kläder och även delat ut flygblad. Antar att pengarna skulle gå direkt till arbetarna från Kamerun.

Då kan du addera grovt skattebrott till listan över problem de håller på att dra på sig. Även om de skulle komma runt utpressningsbiten så har de fortfarande tagit emot pengar, och så länge de inte är registrerade för insamlingar så kommer pengarna att ses som en kapitalinkomst och vara skattepliktig.
30 procent av 1,7 mille blir 510.000:- för dem att hålla inne och sända oavkortat till skatteverket för att slippa fängelsetid.
2013-06-03, 13:51
Bannlyst
Citat:

Källa på att RF kostar oss tiotals miljoner var år

Bevisligen har de ledare som är dömda för narkotikabrott. Och något om några "arbetare" från Kamerun har jag aldrig läst om, men har svårt att tro på det.

Att polisinsatser för att hålla ordning på attacker på det demokratiska samhället från sekter som RF kostar polisen tiotals miljoner per år kan väl inte vara en nyhet för någon?
2013-06-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladugardsdorr
Bevisligen har de ledare som är dömda för narkotikabrott. Och något om några "arbetare" från Kamerun har jag aldrig läst om, men har svårt att tro på det.
Jaså? Vilka skulle dessa ledare vara?

http://revfront.org/?p=6282
http://revfront.org/?p=6644
2013-06-04, 11:29
Medlem
http://revfront.org/?p=5069
Såna drogliberaler...
2013-06-04, 13:14
Medlem
NiggerCoons avatar
Rev Front har identifierat sina värsta fiender:

"Dessa människor kommer aldrig göra oss någon tjänst. När dessa pundare tillåts sprida sig bland grupper gör de otvivelaktligen mer skada än fascister, och bör behandlas hårdare."

Jag föreslår ett totalt avkriminaliserade av alla droger.

"Det är av denna anledning vi bör vara vaksamma över dessas"

Med sådana grammatiska fel så kan man undra om de själva använder droger.
http://www.dn.se/blogg/spraket/2009/05/23/dess-ett-knepigt-pronomen-3048/
Senast redigerad av NiggerCoon 2013-06-04 kl. 13:25.
2013-06-04, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoochyRide
Såna drogliberaler...

Klyschor är en sak, verklighet och domar något annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in