Citat:
Ursprungligen postat av Kuzmin
Jag förstår inte, hur kan du ens vara säker på att den fortfarande härjar?
ehm. Igår innan jag skulle formatera bad jag en god vänn till mig byta lösenord på mitt wowacc. Villket han gjorde och konstanterade att det fungerade. Efter formateringen loggade jag in. Spelade lite och var glad över att det var borta. Runt 23.00 Åkte jag iväg för att handla coca cola. Kom tillbaka och hade glömt lösenordet. Eller nja. Jag trodde det men jag skrev antligen rätt eller något liknande till det lösenordet var(fick reda på det igen nu imorse).
Då funkade det inte. Så gick in på wow-europe.com och andvände deras secretquestion funktion som dessväre inte fungerade som den ska. Så fick inget mail om ett nytt lösenord.
Har försökt hela morgonen att få ett nytt lösenord men det funkar inte som blizzard konstanterar på deras forum. Även försökt att ringa dom men deras telefonlinje är överbelastad pågrund av folk som undrar om ett par servrar som är nere och liknande.
Det KAN vara så att deras funktion halvfungerar och att dom byter lösenord men mailet vill inte skickas ut. Eller något annat roligt som har hänt.
Tittade iofs även senast mina två lvl 70 gubbar var inne. det var 15timmar sedan. Samt är all gear kvar. Dock kan dom ha gjort lvl1's och spammat trade eller liknande.
Skrev detta för att vara säker på hur keyloggern fungerar.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--lolad.jpg
Så där ser min NOD32 och AD-aware när jag scannade samtidigt med båda.
/roses
Citat:
Ursprungligen postat av hultas
....
haha jag kommer ihåg det där nicket. Yepp Tauren female druid. Lirar på talnivarr nu förtiden. Skaffat mig sjukt gear för alla 3 speccs. Värdet är väldigt högt. Trist att förlora det

.
Ska se om keyloggern visar sig igen. Isf gör jag som du säger. Blåser ut båda hddna.
//Roses