Efter min korta vistelse i detta forum trodde jag faktiskt att namnet +Obi+ kunde prestera bra mycket bättre
Den brungula färgen gör mig inte speciellt upphetsad. En färg som har lite mer attityd och står ut lite mer skulle inte skada.
Tyvärr kan du skrota texten pixeltuts helt och hållet, den är bara ful rakt igenom och det känns inte som att det finns någon som helst tanke bakom den.
Menyn är tråkig och verkar bara vara en nödlösning ist för att ha orken att göra något kreativt.
Imo så suger omröstningar, men det kanske bara är jag... who gives a s**t tbh, möjligtvis om en sida som flashback med 200 000 registrerade medlemmar har en omröstning, då kan det bli intressant... men det gäller ju att vara realistisk. "Hittils har 9 personer röstat" kommer bara sänka folks tankar om sidan.
Knappen för "läs mer" och den gula lilla bollen till vänster om nyhetsrubriken känns bara fel. Skrota allt utom nyhetsdelen, ta bort den gula bollen... gör något roligare än den. Byt ut det gulbruna mot en skarp, rolig och glad färg. Tänk om logga och meny helt och hållet.
Jag vill inte vara elak och jag vill inte säga att jag vet rätt eller fel, men detta känns som något jag skulle gjort till en cs-klan för 5 år sedan.
Drain (hata mig inte nu)