2008-07-21, 02:24
Medlem
Ptja, allts.. senaste versinen av msn fuckar upp sig totalt, det stngs ner och datorn skyller p att "dataexiversingskyddet" har blockerat det. Och nr jag frsker f dataexiveringskyddet att ge fan i att blockera msn, s funkar sjlvklart inte det heller.

Jag laddade ner en lite ldre version av msn fr att se om det funkade utan att stngas ner osv, och det gjorde det.
Problemet r bara att man tydligen inte kan logga in p en ldre msnversion... det r obligatorisk uppdatering till den nya skitversionen som Vista blockar. Jvla microsoft.

Ngon som kan ge mig rd innan jag ringer och skller ut supporten? Det skulle gra mig ytterst tacksam.

Urskta om texten blev lite virrig.
Citera
2008-07-21, 04:08
Medlem
SysGhosts avatar
Hr r en sida med lite rd och tips angende exekveringsskyddet, dock p engelska:

http://ask-leo.com/how_do_i_turn_off...on_errors.html

Lsa helst igenom det innan du ger dig in p att "stnga av" exekveringsskyddet.

Jag skulle nog rekommendera dig att uppdatera ditt Antivirus och utfra en komplett antivirus-scanning av datorn din.
MSN r ju ett populrt program och tyvrr ett populrt ml fr diverse "hacks".

Lter nstan som om ngon eller ngot medvetet har "sprrat" msn, s att du till slut vljer att stnga av exekveringsskyddet och ppna upp ytterligare mjligheter fr den/dem/det som kanske vill angripa din dator.

Jag kan ha fel, men MSN blir inte sprrat "bara sdr utan vidare".
Citera
2008-07-21, 07:03
Medlem
Tack fr svaret! Meeen... nr jag frsker stnga av skyddet fr MSN s gr det inte. Det str att MSN helt enkelt mste kras med dataexiveringskydd p.

Udda... :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in