• 1
  • 2
2008-07-21, 00:58
Medlem
tobins avatar
Jag hade ett enkelt 3D program för några år sen där man kunde göra enklare 3D strukturer, kmr inte ihåg vad det heter bara. Någon som kan veta vilket det var jag hade?
Citera
2008-07-21, 01:01
Medlem
Maxwell Edisons avatar
SketchUp?
Citera
2008-07-21, 01:03
Medlem
askers avatar
Eller Bryce?
Citera
2008-07-21, 01:13
Medlem
svampdamps avatar
Inventor ?
Citera
2008-07-21, 20:25
Medlem
enklare 3d-strukturer kan man ju göra i Photoshop, Word och lite vad som helst, kan du specifiera om det var typ ett CAD-program som Inventor eller mer ett animeringsprogram som Maya, Blender etc, eller om det var någonting annat?
Citera
2008-07-21, 20:53
Medlem
KeKeLimes avatar
kanske var det Xara 3D ?
Citera
2008-07-24, 21:26
Medlem
Bryce är enkelt och roligt. Cinema 4D är roligt och avancerat Men finns ju mängder av 3D program så lite svårt för oss att bara gissa och mata namn.
Citera
2008-07-25, 13:45
Bannlyst
Finns det inte ett program som heter Razor image?
Citera
2008-07-31, 22:50
Medlem
Manny Calaveras avatar
Wings 3D är rätt lätt att lära sig antar jag.
Citera
2008-08-01, 10:28
Medlem
Hasselströms avatar
Skit i de simpla programmen. Börja med ett mer avancerat som tillåter större utvecklingsmöjlighet t.ex. 3d studio max eller maya.
Enkla geometriska former kan vilket prog. som helst fixa enkelt. Jag själv ångrar inte att jag började med ett "större" program, nämnligen 3ds max. Idag fem år senare av tutorial och självläredom har jag kommit en bit. Kika in min temporära "portfolio".
Citera
2008-08-01, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselström
Skit i de simpla programmen. Börja med ett mer avancerat som tillåter större utvecklingsmöjlighet t.ex. 3d studio max eller maya.
Enkla geometriska former kan vilket prog. som helst fixa enkelt. Jag själv ångrar inte att jag började med ett "större" program, nämnligen 3ds max. Idag fem år senare av tutorial och självläredom har jag kommit en bit. Kika in min temporära "portfolio".

Jävlar i min gata det där ser ut som högupplösta fotografier!
Citera
2008-08-01, 10:43
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselström

Har själv gett mig in på 3D studio Max ett tag men fattade noll av det programmet. Övergav 3Ds och hoppa in på cinema 4 vilket jag fattar mer av

Men du har gjort ett bra jobb helt klart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in