2008-07-20, 18:23
Medlem
Den hr trden krver annorlunda kunskaper, den kombinerar FN-tjnst, Rocco och geografi.

Jag fick hra en historia av en person som hade en polare som gjorde FN-tjnst i Jugoslavien p 90-talet.

Jag vill minnas att han berttade att hans polare var i Sarajevo och de kte runt p patrull och fick se lite affischer om att rocco var i stan och knde att de ville hlsa p porrkungen.

Jag har fr mig att det var sagt att Rocco bodde dr men kan ju ha varit p besk eller ha nt boende dr.

r det en skrna tror ni?
Finns det en smula sanning i det?
Att Rocco pippar st-statstjejer r ju ingen nyhet men just i Jugoslavien?
Citera
2008-07-20, 18:36
Medlem
vedo_TM87s avatar
hahha s jvla ball..
vntar ivrigt p svaret
Citera
2008-07-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vedo_TM87
hahha s jvla ball..
vntar ivrigt p svaret
Mmm de var ju ngra r sen man hrde den men Rocco r ju trots allt Rocco.

Kom just p att de frst ringde Rocco och frgade eller om han bjd hem dem till sig. Tydligen skulle han varit jvligt trevlig.

Men men, jag vntar ox p svar.

Kan FN personal ka ivg bara sdr, antar p permis men nd?
Citera
2008-07-21, 03:04
Medlem
Historian r nog lika sann som hans pstende om att Sarajevo ligger i Jugoslavien
Citera
2008-07-21, 11:57
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenntoft
Den hr trden krver annorlunda kunskaper, den kombinerar FN-tjnst, Rocco och geografi.

Jag fick hra en historia av en person som hade en polare som gjorde FN-tjnst i Jugoslavien p 90-talet.

Jag vill minnas att han berttade att hans polare var i Sarajevo och de kte runt p patrull och fick se lite affischer om att rocco var i stan och knde att de ville hlsa p porrkungen.

Jag har fr mig att det var sagt att Rocco bodde dr men kan ju ha varit p besk eller ha nt boende dr.

r det en skrna tror ni?
Finns det en smula sanning i det?
Att Rocco pippar st-statstjejer r ju ingen nyhet men just i Jugoslavien?
Jag bedmer det som en skrna, jag var dr i mitten p 90-talet, och jag tvivlar starkt p att Rocco - porrkung eller inte - skulle gra ngot sdant.
Citera
2008-07-21, 12:52
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrophonix
Historian r nog lika sann som hans pstende om att Sarajevo ligger i Jugoslavien

Brukar du sga att Sverige slog Ryssland, Vitryssland, Ukraina, Moldavien, Georgien, Armenien, Azerbaijan, Kazakstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kyrgyzstan, Tajikistan. Estland, Lettland och Litauen i VM-finalen i ishockey 1987 eller sger du, precis som jag att vi slog Sovjetunionen?
Citera
2008-07-21, 16:51
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonaparte
Brukar du sga att Sverige slog Ryssland, Vitryssland, Ukraina, Moldavien, Georgien, Armenien, Azerbaijan, Kazakstan, Uzbekistan, Turkmenistan, Kyrgyzstan, Tajikistan. Estland, Lettland och Litauen i VM-finalen i ishockey 1987 eller sger du, precis som jag att vi slog Sovjetunionen?

Tycker du att Sverige ligger i Danmark eftersom lnderna var i union p 1400 talet? Nae, tnkte la det....
Citera
2008-07-21, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonaparte

bra sagt
Citera
2008-07-22, 00:37
Medlem
bonapartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Tycker du att Sverige ligger i Danmark eftersom lnderna var i union p 1400 talet? Nae, tnkte la det....

Jag tror inte att du fattar vad vi pratar om. Fr det frsta tillhrde inte Sverige Danmark i Kalmarunionen.
Jugoslavien kommer alltid vara ett giltigt begrepp som omfattar ett visst geografiskt omrde under en viss tidsperiod. Man sger t.ex. inte att kejsar Nero dog i Italien utan att han dog i Romarriket.
Fddes du 1965 i Dresden s fddes du i sttyskland men dr du I Dresden 2008 s kommer du att d i Tyskland. Inte s komplicerat alls. T.o.m. en trippelmackad fluffgirl kunde flja med i det resonemanget fr att teranknyta till Rocco.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in