Om jag var du så skulle jag försöka att smyga ner fett i maten, så att det inte smakar röv men det blir fetare och du går upp i vikt.
En typisk dagsmeny kan bestå utav:
Frukost:
Gör en tonfiskröra med massor av mayonaise, tonfisk, lite oliver och rödlök som du kan äta på dina frukostmackor. Till detta kan du ju dricka o'boy med en smula vispgrädde i.
1:a Mellanmålet:
Du kan äta en liten påse chips med dipp gjort av creme fraiche, och du kan dricka ett stort glas cola till det och avrunda det med ett wienerbröd.
Lunch:
Du kan äta en soppa gjord av stekt chorizo, lök, svamp, paprika och buljong, självklart späder du ut buljongen med grädde.
2:a mellanmålet:
Kan bestå av fullfett's yoghurt med sylt, till det en stor kaffe med kaffegrädde. Kanske ta en baguette med skagenröra till det?
Middag: Ät extra mycket pasta, för att sätta en liten twist på köttfärssåsen så kan du göra den som vanligt, och sen hälla i grädde på slutet. Något som är jävligt gott och billigt är pommes frites gjorda i ugnen med lite olivolja, och en köttfärssås gjord av stekt fläskfärs, oliver, lök och grädde. Krydda med salt och vitpeppar.
Kvällsmat: Här råder jag dig till att göra varma mackor, kanske med överbliven köttfärs, beasås, lök och ost?
Andra fettiga men billiga måltider är:
- Pommes frites, ägg, bacon, och stekt tomat.
- Baguette med creme fraiche röra, i den har du skinka, vitlök, riven ost och purjolök.
- Bacongoo och brytbröd, bacongoo: Mayo, aioli, strimlat bacon, hackad tomat och paprika, smulad fetaost och oliver.
- Bacon och makaroner, toppa med beasås.
Så ofta du kan; småät!