Hej, jag har haft detta problemet i ca 3dagar nu och 2 av dem dagarna har jag försökt att starta datorn så att ja kommer in i windows, och idag kom jag förbi inloggnings rutan och nu sitter jag och skriver till er.
Ibland fryser den bara till och så kommer "Bluescreen" där det står att en fil inte fungerar korrekt "Ati2dvag.dll" mina drivrutiner till grafikkortet, så jag testade att installera in andra drivrutiner men det verkar inte hjälpa.
Ibland när jag startar om den så kommer jag fram till Windows loggen och så blir allt svart i några minuter så kommer "bluescreenen" fram igen och säger att "ati2dvag.dll" filen inte fungerar korrekt och att den påbörjar dumpning av minnet eller något sådant,
och nu när jag skriver denna tråden så upplever jag en fruktansvärt mycket lagg och efterblivande med musen och osv...(ni vet, precis innan man ska installera drivrutinerna till ert grafikkort)
Så jag söker efter hjälp, Snälla snälla hjälp mig me detta problemet!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!