• 1
  • 2
2008-07-20, 14:37
Medlem
Weniwes avatar
Hejsan Fb, jag har en tjejkompis som är lite mysko ibland, hon har tagit en bild på en skum flaska. Och hon vägrar säga vad den innehåller, efter som att bilden är ganska liten, så kan jag inte zooma och läsa texten,. men funderar på om någon av er kankse kan hjälpa mig att identifiera flaskan, det kanske är något "normalt", Inte vet jag, men skulle uppskatta hjälp, tack på förhand
(Flytta tråden om den är postad fel)

Bilden på den ökända flaskan

http://www.speedyshare.com/736233604.html

TACK

// Weniwe
Citera
2008-07-20, 14:39
Bannlyst
Poppers?
Citera
2008-07-20, 14:49
Medlem
Weniwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Poppers?

Jag tror faktiskt inte det, hon är 15 och bor i Vara, så "stora" saker tror jag inte hon skulle kunna fixa, antar att det är lättare med gräs, E, Tjack och allt, så tror inte det faktiskt, emn tack för svaret

Edit: Googlade lite, visste själv inte speciellt mycket om flaskornas utseende, men hittade något som var lite likt, så det kanske är möjligt

http://i104.photobucket.com/albums/m...n/poppers4.jpg
Senast redigerad av Weniwe 2008-07-20 kl. 14:54.
Citera
2008-07-20, 14:55
Bannlyst
haha "Så stora grejer" poppers är lagligt i många länder... Ingen stor drog direkt.. .antagligen var det det
Citera
2008-07-20, 14:56
Medlem
Weniwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
haha "Så stora grejer" poppers är lagligt i många länder... Ingen stor drog direkt.. .antagligen var det det

Jag vet det, men INTE i Sverige, och eftersom att det är lättare att fixa andra saker än de så antar jag att det inte är det, fast det är faktiskt ganska likt.
Citera
2008-07-20, 14:57
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weniwe
Jag tror faktiskt inte det, hon är 15 och bor i Vara, så "stora" saker tror jag inte hon skulle kunna fixa, antar att det är lättare med gräs, E, Tjack och allt, så tror inte det faktiskt, emn tack för svaret

Edit: Googlade lite, visste själv inte speciellt mycket om flaskornas utseende, men hittade något som var lite likt, så det kanske är möjligt

http://i104.photobucket.com/albums/m...n/poppers4.jpg

Poppers är lätt få tag i England, antagligen har hon tagit med sig eller fått av någon som varit där...
Citera
2008-07-20, 15:00
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Du har ju världens chans att ta henne i tvåan nu - för det där lär vara poppers!
Citera
2008-07-20, 15:01
Medlem
Weniwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Poppers är lätt få tag i England, antagligen har hon tagit med sig eller fått av någon som varit där...

Okey okey, det låter trovärdigt. Men om man spawnar lite, och tänker att det inte är det, vad kan det vara då ?

Tack
Citera
2008-07-20, 15:01
Medlem
Weniwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Du har ju världens chans att ta henne i tvåan nu - för det där lär vara poppers!

Hahahahah så kul ska jag inte ha, men det kan jag nog göra utan poppers
Citera
2008-07-20, 15:02
Medlem
SnuFFs avatar
Poppers säljs väl även i Danmark ? så svårt att få tag på är det ju inte.
Citera
2008-07-20, 15:07
Medlem
Weniwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Poppers säljs väl även i Danmark ? så svårt att få tag på är det ju inte.

Nej men seriöst alltså, skulle du hellre fixa poppers än Ghb eller Ecstasy, eller vanlig helig jävla svensk svamp typ Toppslätsskivling
Citera
2008-07-20, 15:09
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weniwe
Okey okey, det låter trovärdigt. Men om man spawnar lite, och tänker att det inte är det, vad kan det vara då ?

Tack

Vet inte...kan inte läsa vad det står på flaskan som du har lagt upp.

Mvh M
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in