2008-10-06, 01:00
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yantra
brukar tugga på diverse saker som pennor,enkronor och annat

Samma här, måste jämt pilla eller tugga på något när jag sitter vid datorn.
Sitter och ligger ofta i cpställningar också, det är ju så mycket skönare!
Sitter jag och skriver inlägg på något forum så börjar jag skriva inlägget sen så tabbar jag 3-4 gånger och funderar på om inlägget är bra nog, oavsett om det är ett långt inlägg eller en oneliner.

/Doffward
Citera
2008-10-06, 01:06
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Men nej, jag orkar inte!
Jag gör detta med!
OCH jag nojar om hur man bäst viker toapappret o får bäst effekt med visst antal rutor.
Jag måste vara mest neurotisk av alla på jorden!!
Love you, love fb! Hur knäppa grejer man än har för sig så finns det alltid en likasinnad här!

Edit: Zorsha, du borde åka till Mexico nån gång. Där viker hotellstäderskorna dasspapper och kleenex och handdukar till fullkomliga origamiorgier varje dag, vare sig du bor på lyxhotell eller lopphotell. Helt fascinerande!
Senast redigerad av Tjohilda 2008-10-06 kl. 01:09.
Citera
2008-10-06, 01:36
Medlem
b0rks avatar
Jag har ett rätt mysko beteende. När jag ska sova måste jag ligga och klämma och krama på den fula jävla lappen på kudden med tvättangivelser och skit. Hatar det men kan inte låta bli...Senast en sådan lapp råkade lossna var jag tvugen att åka 6 mil för att köpa en ny kudde med likadan lapp på....

Förstår inte vart detta beteende kommit ifrån, såvitt jag minns höll jag på så när jag var runt 9-10 år...sedan slutade jag..men nu när jag är 23 började jag igen...GAH!..min lapp är snart bortsliten, sitter bara kvar till hälften...snart dags att åka och köpa en ny igen...

någon annan som lider av samma beteende?
Citera
2008-10-06, 04:23
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Love you, love fb! Hur knäppa grejer man än har för sig så finns det alltid en likasinnad här!

Edit: Zorsha, du borde åka till Mexico nån gång. Där viker hotellstäderskorna dasspapper och kleenex och handdukar till fullkomliga origamiorgier varje dag, vare sig du bor på lyxhotell eller lopphotell. Helt fascinerande!
Yeeey, då vet jag att ballar jag ur fullständigt här, har jag en blomstrande karriär framför mig i Mexico, som hotellstäderska...

Nu tråden gett upphov till att jag visade min stackars karl hur jag viker pappret o han visade sin metod.
Vi har kommit varandra närmare.
Tack FB!
*nyfrälst frikyrkoröst*
Citera
2008-10-06, 04:38
Medlem
konstifiks avatar
Kollar bakom draperiet och känner på handdukar så ingen/inget är där varje gång jag går på toa.

(från början när jag var liten, såg på gremlins när jag var för ung, blev livrädd och kollade alltså efter dem i badrummet, och nu är det bara en vanesak. kan knappt gå på toa annars)
Citera
2008-10-06, 04:44
Medlem
Idaistheshits avatar
Jag sätter alltid på min hörlurarna när jag sitter vid datorn trots att jag kanske inte ska lyssna på något. Jag tycker de är mysiga, och så värmer de skönt.
Citera
2008-10-06, 04:45
Medlem
konstifiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Jag sätter alltid på min hörlurarna när jag sitter vid datorn trots att jag kanske inte ska lyssna på något. Jag tycker de är mysiga, och så värmer de skönt.

Gjorde det ett tag efter att kissen tuggat sönder sladden till mina och jag hade högtalare. Det är mysigt och känns .. naket utan.
Citera
2008-10-06, 08:31
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstifik
Gjorde det ett tag efter att kissen tuggat sönder sladden till mina och jag hade högtalare. Det är mysigt och känns .. naket utan.

Jag vill inte på något vis förringa det du sa, men jag skrattade högt åt det.
Lät bara så...bizarrt.

Själv har jag en del skumma vanor för mig: när jag sitter vid datorn rör jag väldigt mycket på händerna. Sitter alltid och sträcker ut och knyter händerna och när jag har handen på musen så lyfter jag i den och även lyfter armen från armstödet på stolen lite väl mycket.

Men det värsta är helt klart när jag ska sova.
Av någon jävla anledning knycklar jag ihop händerna, alltså in mot armarna och liksom trycker dem mot kroppen.
Svårt att förklara men som är så djupt inrotat att även sen jag insåg vad jag höll på med så är det svårt att sluta med det.
Kommer väl bli reumatiker in absurdum när jag blir ännu äldre...
Citera
2008-10-06, 17:52
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0rk
Jag har ett rätt mysko beteende. När jag ska sova måste jag ligga och klämma och krama på den fula jävla lappen på kudden med tvättangivelser och skit. Hatar det men kan inte låta bli...Senast en sådan lapp råkade lossna var jag tvugen att åka 6 mil för att köpa en ny kudde med likadan lapp på....

Förstår inte vart detta beteende kommit ifrån, såvitt jag minns höll jag på så när jag var runt 9-10 år...sedan slutade jag..men nu när jag är 23 började jag igen...GAH!..min lapp är snart bortsliten, sitter bara kvar till hälften...snart dags att åka och köpa en ny igen...

någon annan som lider av samma beteende?

Men måste du köpa en ny? Kan du inte bara sy fast lappen med typ, björntråd eller något?
Citera
2008-10-06, 19:21
Medlem
SafleBouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Men nej, jag orkar inte!
Jag gör detta med!
OCH jag nojar om hur man bäst viker toapappret o får bäst effekt med visst antal rutor.
Jag måste vara mest neurotisk av alla på jorden!!

Hahaha. Det jag jag med. Jag försöker räkna ut hur effektiv man kan vara. Hade en teori om att om man rev av tre bitar och vek på något sätt så blev det extra bra. Orkar inte kolla det nu men testa det! Man vill ju använda så lite papper som möjligt!
Citera
2008-10-06, 19:50
Medlem
brainspaces avatar
När jag åker bil har jag märkt att jag säger "Balle balle balle" jävligt ofta Sen så när jag ska ta mej en bajs på toan brukar jag även pilla mig med tops samtidigt i örat som jag gör det, bajsa + topsa sej i örat = toppen!
Citera
2008-10-06, 19:59
Medlem
Snehls avatar
Jag har då en konstiga ovana i alla fall. Alltid när jag åker/kör bil börjar jag gissa om jag hinner före bilen i motsatt riktning förbi det dära trädet, vägskylten eller avfarten..
Sen när det kommer skuggor på vägen brukar jag hålla andan under tiden man kör i skuggan och andas ut när man kommer ut i solljuset :S
dock gör jag så bara när det är soligt ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in