• 1
  • 2
2008-07-20, 07:03
Medlem
SamBams avatar
Ok, nu måste jag fråga, är det någon som blir upprörd utav denna bild?

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...et_688717b.jpg

Här är artikeln.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2934447.ab
2008-07-20, 07:10
Medlem
För det första finns en en stor tråd på FB där detta behandlas före slaskpressen rapporterade om det.

För de andra finns en en fet tråd på FB som behandlar detta, och som skapats efter att slaskpressen rapporterade om det.

För det tredje är det inget att bry sig om att några fjantar orkar hålla på så.

För det fjärde skall man inte läsa aftonbladet om man inte är sinnesslö.

För det femte är det lämpligt att klistra in aftonbladet artiklar i inlägget, istället för att bra länka till artikeln, av skäl som tagits upp flera gånger.
2008-07-20, 07:10
Medlem
Nej, inte ett dugg upprörd. Men det är lite roligt att det just är DerSSMann som står för det.
2008-07-20, 09:30
Medlem
brtkrbzhnvs avatar
Nej, jag blir inte upprörd, men jag tycker ändå att yttrandefriheten borde begränsas på så vis att man kraftigt höjer skatten på reklam, liksom den på skvallerpress – troligtvis skulle en prisfördubbling räcka för att få till stånd en nedläggning av de två stora.
2008-07-20, 09:42
Medlem
zala's avatar
Att folk ens orkar bry sıg om sadan skıt, det ar ju knappast sa att Dressman har med menıng lagt upp det sa att det ska se ut som ett "dolt hakkors".
2008-07-20, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zala'
Att folk ens orkar bry sıg om sadan skıt, det ar ju knappast sa att Dressman har med menıng lagt upp det sa att det ska se ut som ett "dolt hakkors".
Om det nu skulle vara så att de vara nazister, skulle detta nog manifesteras på ett annorlunda vis än att köpa in "hakkors-klädhängare" på.
2008-07-20, 09:59
Medlem
Mandic!s avatar
Herregud... Varför bry sig?
2008-07-20, 10:04
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brtkrbzhnv
Nej, jag blir inte upprörd, men jag tycker ändå att yttrandefriheten borde begränsas på så vis att man kraftigt höjer skatten på reklam, liksom den på skvallerpress – troligtvis skulle en prisfördubbling räcka för att få till stånd en nedläggning av de två stora.

skvallerpressen kan ju annars ge viktig information ..

och ja så fort folk råkar se nåt som påminner om Nazismen så blir de upprörda.
Finns nog annat som ledde till att nazismen som fortfarande finns som är mer upprörande
2008-07-20, 10:10
Medlem
SparkMans avatar
Jag anser att dressman borde bli oroliga, väldigt oroliga...

När deras kunder hellre kollar på hur en klädhängare ser ut uppifrån än på kläderna i sig så är det någonting som inte riktigt stämmer
2008-07-20, 10:30
Medlem
m65gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Herregud... Varför bry sig?
Kan bara hålla med,att folk inte har bättre saker för sej är ju märkligt,och vad är det för mäniskor som ser sånt här?
2008-07-20, 11:09
Medlem
nazipoliss avatar
Hahaha, förrut så var det någon McDonaldsleksak i happy meal som störde folk och nu en klädhängare
2008-07-20, 11:24
Bannlyst
jag har sett lika på intersport faktiskt....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in