Som sagt, tjejer gillar det inte, i någon större utsträckning…
Jag tycker även det är intressant att du har givits förtroende från alla världens kvinnor att föra deras talan, dela med dig av deras åsikter och berätta hur Kvinnor tycker, känner och mår för oss andra här på FB...
Jag tycker även det är intressant att du har givits förtroende från alla världens kvinnor att föra deras talan, dela med dig av deras åsikter och berätta hur Kvinnor tycker, känner och mår för oss andra här på FB...
Min tanke exakt, jag är så glad över att det finns någon som har åttagit sig uppgiften att delge FB våran åsikt. Nu har jag mer tid över till att stå barfota vid spisen när jag är höggravid!
Okej, för att åter hålla mig till ämnet igen då.
Eftersom jag inte är tjej och det inte finns någon universell sanning i ämnet kan jag bara delge mig er av mina erfarenheter;
Jag har träffat tjejer som tycker om att ta satsen i ansiktet. De har sagt att de tycker det är upphetsande och lite förbjudet, nästan som analsex. Det är ingenting man pratar om lixom.
Jag har även träffat tjejer som tar satsen i munnen, men absolut inte i ansiktet. Även vice versa.
Har även träffat tjejer som aldrig någonsin skulle ta satsen på annat ställe än i kroppen/kondomen.
Så för att summera din frågeställning så måste jag göra dig besviken: det finns de som gillar det, och så finns det de som inte gillar det.
Smaken är som baken.
Så för att summera din frågeställning så måste jag göra dig besviken: det finns de som gillar det, och så finns det de som inte gillar det.
Smaken är som baken.
Word.
Min nuvarande kan ta det var som helst då hon tycker det är upphetsande och lite porrigt. Mitt ex däremot tyckte de enbart det bara skulle vara i henne. Alla gillar olika saker, vissa gillar äpplen andra gillar päron.
Min nuvarande kan ta det var som helst då hon tycker det är upphetsande och lite porrigt. Mitt ex däremot tyckte de enbart det bara skulle vara i henne. Alla gillar olika saker, vissa gillar äpplen andra gillar päron.
Ja, vissa gillar äpplen och andra gillar satsen i ansiktet.
Jag gillar att ta det i munnen, och det gör inte så mkt om det kommer lite utanför :P Fast som någon föregående skribent sa, så tror jag att jag skippar porrspruten där både håret och näsan/ögonen blir nerkladdade :P
Fast å andra sidan.. Om en kille verkligen skulle vilja, så skulle jag väl kunna ställa upp nån gång ibland sådär :P Tycker mest bara det är opraktiskt, och jag njuter inte direkt själv av det.
jag tänder på att bli nersprutad i ansiktet , känns sexigt och upphetsande. o sen när är det något negativt om sex blir lite kladdigt? det e ju en del av tjusningen
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!