Ansiktssprut är en märklig företeelse.
Av någon anledning kan det kännas upphetsande innan man gör det - under själva samlaget kan jag ibland fantisera om hur jag avslutar det hela med en kaskad över mitt partners ansikte. Då får jag bilder av hur hon vällustigt gapar, stönar och njuter av den varma vätskan som smetar ner henne.
Men de få gånger jag har gjort det så har jag nog alltid känt ett slags...ja man kan nog säga...äckel. Det ser helt enkelt inte bra ut och det känns som om jag har förnedrat henne. Jag önskar då att det inte hänt och skyndar snabbt att hämta papper. Inte så porrigt och häftigt som man trodde innan....
Jag kan inte riktigt få ihop detta. Beror det på porr-inverkan? Njaa...idag ser jag nästan aldrig porr och på den tiden jag gjorde det så var det inte kutym att tjejen fick saggen i ansiktet.
Kan det vara det faktum att vi män innerst inne är ganska fixerade vid våra organ och hoppas så innerligt att kvinnorna dyrkar våra kukar och allt som har med dem att göra? Så när det går för oss - då lemmen är som spändast och njutningen som störst - just då vill vi optimera vår manliga gåva till kvinnan genom att ge henne inte bara könet utan också det mest heliga - sperman!! Och vad kan vara mer intimt att placera detta än i ansiktet? 
Nej nu hamnar jag nog snart i filosofi-forumet....