2008-07-29, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Vet många andra som tycker precis samma. Det är en smaksak som inte alla behöver tycka om, och heller inte tvingas göra.

Jag vet. Jag gjorde mig lustig över det dock. Min erfarenhet är dock att killar som säger så inte riktigt insett tjusningen i det, utan tror att det förnedrar tjejen och är en förnedrande handling. När man som tjej säger att det inte ligger till så, utan att man faktiskt finner det upphetsande brukar det låta annorlunda.
Citera
2008-07-29, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Ursäkta mig, men vad är du tillsammans med för pussy?
Ehm, han gillar bara vanligt vaniljsex... men jag klarar mig ändå
Citera
2008-07-29, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Ehm, han gillar bara vanligt vaniljsex... men jag klarar mig ändå

Är du 100 på det? Alltså... har ni haft mkt sex eller är ni nyförälskade?
Citera
2008-07-29, 21:31
Medlem
Citat:
Är du 100 på det? Alltså... har ni haft mkt sex eller är ni nyförälskade?
Ja, vi har haft mycket sex- vi har varit tillsammans inästan 5 år! Jag har frågat honom 100 gånger och verkligen försökt att styra det hela till ansiktet, men han blir sur då...
Citera
2008-07-29, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ja, vi har haft mycket sex- vi har varit tillsammans inästan 5 år! Jag har frågat honom 100 gånger och verkligen försökt att styra det hela till ansiktet, men han blir sur då...

Argh, vilken tråkmåns.
Citera
2008-07-29, 21:35
Medlem
Citat:
Argh, vilken tråkmåns.
Ja, det är han... inte den roligaste att ligga med, men han har andra kvaliteter. Men visst blir man lite sugen ibland att få ligga med någon som är lite mera vågad
Citera
2008-07-29, 21:46
Bannlyst
jag brukar spruta min flickvän i ansiktet kanske 40% av gångerna vi har sex. hon har inget emot det, trots att hon brukar få det över ögonen och näsan. porrigt, japp!
Citera
2008-07-29, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ja, det är han... inte den roligaste att ligga med, men han har andra kvaliteter. Men visst blir man lite sugen ibland att få ligga med någon som är lite mera vågad

Vad håller dig kvar? Suger sexlivet brukar förhållandet göra detsamma.
Citera
2008-07-29, 22:01
Medlem
Citat:
Vad håller dig kvar? Suger sexlivet brukar förhållandet göra detsamma.
Han är min trygghet i livet, behandlar mig med respekt och älskar mig för den jag är! Men om jag ska vara helt ärlig så skulle det vara nice att ha en älskare som som inte var så pryd, utan mera porrig i sängen. Sen så skulle det ju inte vara helt fel att få ligga med någon som har lite sexigare kropp ´Men men, man kan väl inte få allt man vill i livet.
Citera
2008-07-29, 22:11
Medlem
Munnen är bättre tycker jag. Finns inget så underbart som att komma i hennes mun tycker jag. Känns nästan lite tråkigt att komma på tjejens ansikte.
Citera
2008-07-29, 22:12
Bannlyst
Ansiktssprut är en märklig företeelse.

Av någon anledning kan det kännas upphetsande innan man gör det - under själva samlaget kan jag ibland fantisera om hur jag avslutar det hela med en kaskad över mitt partners ansikte. Då får jag bilder av hur hon vällustigt gapar, stönar och njuter av den varma vätskan som smetar ner henne.

Men de få gånger jag har gjort det så har jag nog alltid känt ett slags...ja man kan nog säga...äckel. Det ser helt enkelt inte bra ut och det känns som om jag har förnedrat henne. Jag önskar då att det inte hänt och skyndar snabbt att hämta papper. Inte så porrigt och häftigt som man trodde innan....

Jag kan inte riktigt få ihop detta. Beror det på porr-inverkan? Njaa...idag ser jag nästan aldrig porr och på den tiden jag gjorde det så var det inte kutym att tjejen fick saggen i ansiktet.

Kan det vara det faktum att vi män innerst inne är ganska fixerade vid våra organ och hoppas så innerligt att kvinnorna dyrkar våra kukar och allt som har med dem att göra? Så när det går för oss - då lemmen är som spändast och njutningen som störst - just då vill vi optimera vår manliga gåva till kvinnan genom att ge henne inte bara könet utan också det mest heliga - sperman!! Och vad kan vara mer intimt att placera detta än i ansiktet?

Nej nu hamnar jag nog snart i filosofi-forumet....
Citera
2008-07-29, 22:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Jag tror inte att jag riktigt fattar din fråga. Finns det någon tjej som inte är rädd för att bli förnedrad mot sin vilja? Det är väl de flesta tjejers mardröm att t ex bli våldtagen?

Om en tjej som ogillar att få det i ansiktet är med en kille; är hon då inte rädd för att killen ska tvinga henne att ta det i ansiktet iallafall?

Är det inte bättre att ställa upp frivilligt istället och acceptera att man kanske måste göra det fast man inte vill - än att leva med rädslan för att bli tvingad till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in