2008-07-19, 22:10
Medlem
MyBBes avatar
hej
Jag tnkte anvnda Miranda istllet fr MSN, men nr jag har skrivit in mitt msn-konto och pw s kan jag inte logga in, det r som att ngot blockerar inloggningen. MSN fungerar felfritt
Brandvggen blockerar inte programmet s jag tnkte om jag mste ppna ngon port eller vad r det som r fel?
Citera
2008-07-19, 22:17
Medlem
nkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyBBe
hej
Jag tnkte anvnda Miranda istllet fr MSN, men nr jag har skrivit in mitt msn-konto och pw s kan jag inte logga in, det r som att ngot blockerar inloggningen. MSN fungerar felfritt
Brandvggen blockerar inte programmet s jag tnkte om jag mste ppna ngon port eller vad r det som r fel?
Funkar MSN s ska Miranda funka. Enda undantaget r om du har ngon brandvgg som ftt fr sig att stoppa just Miranda, men det skriver du ju att det inte gr. Vad fr du fr felmeddelande?
Citera
2008-07-19, 22:37
Medlem
MyBBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Funkar MSN s ska Miranda funka. Enda undantaget r om du har ngon brandvgg som ftt fr sig att stoppa just Miranda, men det skriver du ju att det inte gr. Vad fr du fr felmeddelande?

Jag fr inget felmeddelande (?)
den slutar bara logga in och jag blir offline, inloggnings"laddningen" slutar bara sdr Det funkar fr alla mina polare men just fr mig gr det inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in