Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Bump.
Anser att man inte skall vara en punktknullare då det viktigaste är att en förstår innebörden i inläggen.
MEN användare som av ren jävla lathet inte orkar skriva rätt borde fan få en tillsägelse.
Det finns en viss användare (säger gärna vem det är, men vet inte om det är enligt reglerna) som totalvägrar att skriva med stor bokstav efter punkt. Jag brukar inte generellt bry mig så mycket om hur folk stavar, och gör själv fel, men denna användares lathet får mig att bli tokig

Jag vet precis vilken användare du syftar på och jag stör mig exakt lika mycket som du gör, men vad ska vi göra åt det? Självklart ignorera användaren i fråga!
Jag brukar rent generellt inte ha några problem med de som inte kan stava, bara de försöker är jag nöjd. Att sätta ut versal och gemen när det är korrekt är emellertid inte speciellt svårt och borde inte vara alltför mycket begärt.
Den som av ren djävulskap undviker att sätta ur versal undviker jag och jag anser att fler borde göra detta. Gör någon medvetet fel är denne automatiskt efterbliven i mina ögon, därför kunde jag inte bry mig mindre om innehållet i inlägget, vad det än må vara.