Satt nyss och knappade på den vid skrivbordet, rycker ur laddaren och sätter mig i en fotölj. När jag ska röra på musen låser sig datorn och får en rosa nyans över hela skärmen.
Nu när jag startar datorn blir det svarta/vita streck som kan övergå till andra konstiga saker. Datorn låter som att det startar upp som vanligt. Är det någon som har nån aning om vad som hänt ? tänkte åka till onoff imrogon där jag köpt datorn o snacka med dom iaf. Går det att rädda hårddisken ?
vete fan om dom har.
varför inte gjort återställingsskiva..är itne de de första man får göra när man köper en ny dator.
vänta tills månda annars..tror inte de e fel på HDD utan snarare ett minnes fel
jadu, det är det första jag ska göra när jag får tillbaks datorn igen iaf.
När jag startar om datorn går den igång(inga pip eller dylikt) men skärmen är randig (svart..vitt..). sedan händer inget mer, skärmen kan bli vit efter en stund
nej jag har en känsla av att det inte år så bra det här =)
jo ska ringa onoff imorgon, har nämligen inte kvittot här hos föräldrarna, utan i min lägenhet 25 mil härifrån. Går det att få den inlämnad på något annat sätt ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!