2008-07-18, 16:32
Medlem
Var finns bästa after worken i Göteborg just nu ?
Citera
2008-07-18, 18:53
Medlem
Hmm, inte så stor pli på olika ställen, men jag gillar att ta en öl på Rockbaren i Göteborg, det är trevligt.
Citera
2008-07-18, 19:55
Medlem
Schrails avatar
Knalla ner mot Avenyn, där brukar de finnas några Afterworks som är helt okej. Tänk dock på att det är Gothia Cup = massor av fulla turister från landet.
Citera
2008-07-19, 05:20
Medlem
Schnyggves avatar
Hittar du eller är du turist?
Citera
2008-07-20, 15:29
Medlem
En fruktpizzas avatar
..

Testa Restaurang Nivå! De har en grym thaibuffé som är helt gratis på fredagarna mellan 16.00-20.00. Billig alkohol har de också!

För övrigt så har Excet sin happy-hour i baren fram till 23.30 på lördagar.

PS. Båda ställena har dessutom sköna terrasser som är perfekta att softa på!

.
Citera
2008-07-20, 20:35
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Testa Restaurang Nivå! De har en grym thaibuffé som är helt gratis på fredagarna mellan 16.00-20.00. Billig alkohol har de också!

För övrigt så har Excet sin happy-hour i baren fram till 23.30 på lördagar.

PS. Båda ställena har dessutom sköna terrasser som är perfekta att softa på!

.

Är buffén gratis? Vad kostar annat där? Inträde osv?
Citera
2008-07-21, 02:20
Medlem
En fruktpizzas avatar
..

Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Är buffén gratis? Vad kostar annat där? Inträde osv?

Helt gratis!

Inget inträde heller. Kom dit välklädd, trevlig och nykter så blir det inga problem med att de släpper in dig. Det är bara en eventuell garderob som kostar, och kanske inte ens det - om du inte har något att hänga in så här under sommarmånaderna.

PS. Kommer du tidigt så får du en kanonmåltid med en massa gott att gama i dig utan någon extra kostnad. Glöm bara inte att köpa något i baren först.

Lycka till!

.
Citera
2008-07-21, 02:28
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Helt gratis!

Inget inträde heller. Kom dit välklädd, trevlig och nykter så blir det inga problem med att de släpper in dig. Det är bara en eventuell garderob som kostar, och kanske inte ens det - om du inte har något att hänga in så här under sommarmånaderna.

PS. Kommer du tidigt så får du en kanonmåltid med en massa gott att gama i dig utan någon extra kostnad. Glöm bara inte att köpa något i baren först.

Lycka till!

.

Trevliga ölpriser också, får se om man ska ner dit och hälsa på brorsan nånting. Tack för tipset!

OT: "Kom dit välklädd, trevlig och nykter så blir det inga problem med att de släpper in dig.", fan, jag är hårdrockare så jag misslyckas på alla punkter
Citera
2008-07-30, 12:23
Medlem
En fruktpizzas avatar
....

Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Trevliga ölpriser också, får se om man ska ner dit och hälsa på brorsan nånting. Tack för tipset!

OT: "Kom dit välklädd, trevlig och nykter så blir det inga problem med att de släpper in dig.", fan, jag är hårdrockare så jag misslyckas på alla punkter

Ingen fara, hoppas att det blir trevligt - och gott.

Undvik att headbanga framför vakten när ni kommer bara, så skall det nog gå bra för er att komma in...

.
Citera
2008-07-30, 12:38
Medlem
Bolages avatar
Kings Head på andra långgatan har gratis buffé med en massa vegetariska kalla och varma rätter. En del av det är faktiskt riktigt gott. Billig öl med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in