2013-01-11, 15:33
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
finns inget sådant val för mig. när jag loggar in på andra chars så står det att han ska vara upplåst.

Har du fixat honom på "vanligt vis" (quest line) med en level 50? I så fall verkar det konstigt. Skicka en ticket.
Citera
2013-01-11, 15:34
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Har du fixat honom på "vanligt vis" (quest line) med en level 50? I så fall verkar det konstigt. Skicka en ticket.

jupp gjorde det för några dagar sen
Citera
2013-01-11, 16:02
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
jupp gjorde det för några dagar sen

Ok. Sorry, då har jag ingen aning.

Det känns som att du har gjort följande:

Citat:
In order to unlock HK for an alt you must first unlock him via the quest chain with a lvl 50 char, after that you can unlock HK for each of your alts in one of two ways.
First you can repeat the quest chain again on that char (as long as its a lvl 50)
Or you can purchase the unlock through the character perks tab in your legacy window for either 1 million credits or 350 cartel coins.

Med andra ord: Skriv en ticket.
Citera
2013-01-11, 18:00
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Med andra ord: Skriv en ticket.

skrivit(typ 3 dagar sen) en ticket om mina cartel coins som jag inte har fått ska väll fundera på att skriva en till när dom har svarat på den första
Citera
2013-01-11, 20:22
Medlem
Citat:
skrivit(typ 3 dagar sen) en ticket om mina cartel coins som jag inte har fått ska väll fundera på att skriva en till när dom har svarat på den första

Skrev en häromdagen om mina chars (som nu satts ner till max 6 som pref player). Felet var åtgärdat på ett par timmar.
Citera
2013-01-12, 00:24
Medlem
Babben87s avatar
Felpost.
Citera
2013-01-14, 13:20
Medlem
Susuwataris avatar
Citat:
På min legacy står det att jag kan använda hk 51 till alla mina chars men det går bara på den char jag skaffade hk.

och ser ingen förklaring på hur jag ska göra något åt det.

Att den säger att du kan använda HK till alla chars är bara för att visa att du har gjort questserien. Jag vet inte om man på något vis kan hoppa över questserien och bara betala. Vad man än har gjort så ser man om man kan använda HK-51 under Legacy>Global unlocks>Others.
För att låsa upp HK-51 till en annan char går du till Legacy>Character perks. Där kan du välja att köpa HK-51 för 1 miljon credits eller 350 cartel points under Companion categorin(till höger).
Så jag tror du bara tittade på fel ställe, jag ber om ursäkt om jag bara missförstod dig och hoppas att det gav nån form av klarhet

Legacy=Legacypanelen. Tror Y är standard knapp.
Citera
2013-01-15, 19:30
Medlem
leathur_ls avatar
edit: hittade svaret
Senast redigerad av leathur_l 2013-01-15 kl. 19:51.
Citera
2013-01-15, 22:24
Medlem
Efter att ha tagit bort spelet för ett tag sen då jag fastnade på loadingscreen hela tiden så blev jag sugen att lira igen. Tankade ner klienten från deras sida, men när jag ska logga in har jag exakt samma problem som förr. Undrar om det är någon alls som har stött på detta? Spelet vägrar alltså släppa fram mig till character selection, det står bara och tuggar på loadingscreen...
Citera
2013-01-16, 02:08
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikuvonDrake
Bar spelat med ett par ur denna guilden och de är duktiga men har kanske en lite väl egoistisk guild leader som verkar vilja bestämma allt på PvE och PvP nivå. Nu ska jag inåt uttala mig allt för mycket då jag själv inte varit närvarande men vår guild, Saga, fick över två PvE raidleaders från dem och de uppgav den anledningen till att de lämnat sitt gille i sin ansökan.

Förövning, lägg gärna till Susannah (Sniper DPS) eller Fauna (Assassin Tank) om ni vill köra igenom något på endgame, sitter även på Wildthorn om någon vill spela lite low lvl PvP, alla chars Empire =)

Känner igen din avatar, du kallas för F***a?
Citera
2013-01-16, 15:12
Medlem
Tja! Mycket folk på flashback som fortfarande lirar? Jag började igen för typ en månad sen på Tomb of Freedon Nadd, känns mycket mer "smooth" nu än senast. I alla fall så har jag en 50 inquisitor, healing speccad vid namn Sequeia. Ifall någon vill lira något så släng iväg ett pm bara, är oftast online på kvällarna från 18-00.
Citera
2013-01-17, 15:01
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styxo
Tja! Mycket folk på flashback som fortfarande lirar? Jag började igen för typ en månad sen på Tomb of Freedon Nadd, känns mycket mer "smooth" nu än senast. I alla fall så har jag en 50 inquisitor, healing speccad vid namn Sequeia. Ifall någon vill lira något så släng iväg ett pm bara, är oftast online på kvällarna från 18-00.

Spelar, men inte på ToFN. Håller till på The Proginator sedan jag började lira igen för två månader sedan. Borde finnas en del flashbackare på ToFN fortfarande, även om denna tråden är ganska sval nuförtiden.
Senast redigerad av leathur_l 2013-01-17 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in