2012-10-13, 01:44
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
Vart kan du se detta?

1.5 items: http://www.darthhater.com/articles/site-news/21865-darthhaterdb-updated-to-1-4

Det ar ju obviously F2P-patchen i och med mangden med pets. Ska bli kul att ta en titt i Cartel Store och planera vad man vill lagga sina coins pa.

F2P delen finns dock inte pa PTS annu, fragan ar om de kommer att lagga upp F2P/Cartel Store for testing overhuvudtaget. I sadana fall kommer de nog att gora det nagra veckor framat.
Senast redigerad av sydh 2012-10-13 kl. 01:47.
Citera
2012-10-13, 02:37
Medlem
SleepyRippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
1.5 items: http://www.darthhater.com/articles/site-news/21865-darthhaterdb-updated-to-1-4

Det ar ju obviously F2P-patchen i och med mangden med pets. Ska bli kul att ta en titt i Cartel Store och planera vad man vill lagga sina coins pa.

F2P delen finns dock inte pa PTS annu, fragan ar om de kommer att lagga upp F2P/Cartel Store for testing overhuvudtaget. I sadana fall kommer de nog att gora det nagra veckor framat.

Hoppas dom lägger upp det för test vore nästan konstigt annars tycker ja.
Citera
2012-10-13, 03:02
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepyRipper
Hoppas dom lägger upp det för test vore nästan konstigt annars tycker ja.

Ja, de kommer nog att lagga ut det for testing pa PTS om ett par veckor.
Citera
2012-10-13, 22:57
Medlem
iSkitzs avatar
Hur kommer Cartel Coins fungera egentligen? Jag förstår ingenting. Får man för antalet månader man haft subscription? Om man inte haft någon månad och vill börja spela(det är inte mitt fall men ändå) hur kommer det fungera då? Behöver man Cartel Points för att låsa upp Warzones och Flashpoints. Vad kan man mer köpa för Cartel Coins?
Citera
2012-10-14, 16:35
Medlem
qbertys avatar
Blir kanske å testa igen när de blir f2p, såg att de äntligen hade fixat att man teleporteras tillbaka där man va innan med group finder.
Citera
2012-10-14, 18:12
Medlem
Biljettens avatar
dingar 50 nu, ( healer) vill spela med folk! PVE hör av er om ni vill spela
server tomb
Citera
2012-10-15, 13:03
Medlem
När är det mest folk inne? Kvällarna , dagrana ?
Citera
2012-10-15, 20:04
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutogrande
När är det mest folk inne? Kvällarna , dagrana ?
Kvällar efter 18.00 och fram till 04.00 som i princip alla andra spel. (EU/USA dominerar ganska hårt den tiden)
Citera
2012-10-15, 20:09
Medlem
Spelade lite på ett f2p till lvl 15 konto i helgen. De har verkligen gjort en del förbättringar på spelet. Kan tänka mig att f2p kommer att göra spelet gott i form av både inkomst och mängden spelare. Med tanke på att det är Star Wars skulle det vara kul om folk fick nytt story content iaf.
Citera
2012-10-15, 20:43
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Systemfailure
Spelade lite på ett f2p till lvl 15 konto i helgen. De har verkligen gjort en del förbättringar på spelet. Kan tänka mig att f2p kommer att göra spelet gott i form av både inkomst och mängden spelare. Med tanke på att det är Star Wars skulle det vara kul om folk fick nytt story content iaf.

Kommer ju nytt lvl cap och ny planet = ny story content till samtliga klasser. Kommer enligt rykten runt nyårskiftet.

Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
dingar 50 nu, ( healer) vill spela med folk! PVE hör av er om ni vill spela
server tomb

Joina en guild :P du är välkommen hos oss, vi kör mest PvE och behöver healers. Viska mig (Linnéa) ingame.
Citera
2012-10-16, 00:48
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Joina en guild :P du är välkommen hos oss, vi kör mest PvE och behöver healers. Viska mig (Linnéa) ingame.

Hur är guilden? Många aktiva spelare eller? Kör ni bara 5manna eller raidar ni också? Kommer eventuellt köpa speltid i slutet av veckan/helgen och då vore det trevligt att ha några att spela med!
Citera
2012-10-16, 05:10
Medlem
iSkitzs avatar
PvP-grinding är galet jobbigt. När man väl är klar med War Hero skall man fixa belt och bracers customizat och när man gjort det ska man byta ut alla moddar och enhancements för att pricka in det där lilla extra. Och sen då? Jo, då släpper de nytt gear man får grinda till förmodligen. Main och offhand är ju redan här..

Hur många spelar på Tomb of freedon Nadd här?
Senast redigerad av iSkitz 2012-10-16 kl. 05:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in