2012-12-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Jag hade fått för mig att FriendlyFire var först med det.
Friendly fire var worldfirst på 16man, vi var serverfirst på 8man, en viss skillnad, jag missade ett f där i mitten vi var world's fifth på Zorn samt Toth.

Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Tänkte samma de har väl varit worlds first med det´mesta :P
De har worldfirst på första tre i EC NiM.

Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
jag blir galen på vanguard tank gearet! det har +acc/def men jag behöver +shi/abs, så allt gear (columni/rakata) behöver moddas om. är det så för alla klasser? jag har ingen brådska iofs, men det är frustrerande.
Så är det för alla tankning klasser, har själv en Assassin (Shadow på republic sidan) och det är generellt för allt gear, det innehåller accuracy. Problemet är dock att vi tanks inte har någon användning utav det, gear mässigt kommer du alltid behöva modda om för att ha så hög survivability som möjligt så det är lika bra att du vänjer dig rätt tidigt. Jag rekommenderar dock att du inte påbörjar den om moddningen innan du har iallafall black hole, det kostar för mycket på rakats nivå för att det ska göra någon större skillnad. Men för du chansen att plocka en till rakats chest, pants, gloves, boots eller head så visst, ta den och se om det finns någon mod eller enhancment som du har behov utav.

Rent generellt vill du ha ungefär 27k hp, hög absorb, medel shield och lite lägre defence, tänk på att hög HP inte är att eftersträva, fokusera istället på dina defensive stats. Det tar inte speciellt lång tid att få iallafall full rakats och sedan får du slita med dailes och spara ihop till blackhole, eller så går du med i en bra guild och får det snabbare via loot.
Senast redigerad av RikuvonDrake 2012-12-06 kl. 18:51.
Citera
2012-12-07, 20:33
Medlem
Kebabsugers avatar
störande, alla har redan gjort mealstrom prison hm och ville inte göra den.igen, frågade 12 ggt nu när jag var ledig sist, ingen nappade, varken guild eller general
Citera
2012-12-07, 20:48
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
störande, alla har redan gjort mealstrom prison hm och ville inte göra den.igen, frågade 12 ggt nu när jag var ledig sist, ingen nappade, varken guild eller general

är det för HK? Tänkte ta tag i att få han på söndag så om du lirar på ToFn kan vi teama!
Citera
2012-12-07, 20:50
Medlem
Methones avatar
Är det någon mer än jag som tycker det är sjukt störande att de inte fixat Devastator's Double-bladed lightsaber, från Cartel Market? (blir plötsligt ett lasersvärd i combat) Trodde utan tvekan att det skulle fixas i senaste patchen, hur svårt kan det vara? Men, nej. Med tanke på att det är en av sakerna som lanserades tillsammans med CM från starten, förstår jag inte varför det inte är fixat. Det lär ju ha märkt det (även sett trådar på Swtor.com) och samtidigt lär det ju inte vara så fruktansvärt avancerat att fixa modellen/animationen, hur det nu funkar.
Citera
2012-12-08, 00:01
Medlem
Fjolssons avatar
Nån som vet hur man tar bort sin authenticator? Var tvungen att fabriksåterställa mobilen och har inte hittat koderna som jag fick först. Det enda jag hittar är att jag ska ringa ett nummer till. USA/England för att få bort den.
Nån som vet något annat sätt?
Citera
2012-12-08, 05:43
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
är det för HK? Tänkte ta tag i att få han på söndag så om du lirar på ToFn kan vi teama!
jo för HK 51

men kör på red eclipse har jag för mig? var väll fri transfere till den från tome of freedom nadd? flyttade med Boondock Saints, boondock Sith när dom flyttade
Citera
2012-12-10, 11:29
Medlem
Sebhimselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjolsson
Nån som vet hur man tar bort sin authenticator? Var tvungen att fabriksåterställa mobilen och har inte hittat koderna som jag fick först. Det enda jag hittar är att jag ska ringa ett nummer till. USA/England för att få bort den.
Jag hade samma problem. Drog iväg ett mail till supporten och frågade om det gick att återställa. Fick som svar att jag var tvungen att ringa dem för att lösa problemet. Har dock inte gjort det än.
Citera
2012-12-10, 22:43
Medlem
Biljettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjolsson

Ja du måste ringa dom, om du inte har den långa koden du fick när du aktiverade den.
Citera
2012-12-11, 15:53
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Fick reda på att man kunde få fullt teonesi sett gratis o enkelt. hur gör man då?
fick mailet direkt efter en flashpoint
Senast redigerad av Spiderman-ninja 2012-12-11 kl. 16:36.
Citera
2012-12-11, 17:58
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
och skämtar dom WTF space missions dör ju fan direkt! och jag har ju all de där epic gearen man kan ha där förutom deras nya cartel space gear
Citera
2012-12-11, 18:51
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biljetten
Ja du måste ringa dom, om du inte har den långa koden du fick när du aktiverade den.

Vill minnas att supporten fanns i Ukraina eller något tidigare. Så var beredd på lite rostig engelska.
Citera
2012-12-11, 20:41
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
och skämtar dom WTF space missions dör ju fan direkt! och jag har ju all de där epic gearen man kan ha där förutom deras nya cartel space gear

galet svårt. man behöver grade 7, vilket kostar gubbmycket fleet comms eller CCs eller köpa på svindyrt på GTM. pain!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in