2012-11-24, 00:13
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Jodå, risken är väl inte så stor att du får någon av dem ändå och om du får det är det ju bara lyssna och lära. ^^

Jag har lirat bägge två flera gånger men har fortfarande inte en aning om vad fan man skall göra på första bossen i LI trots att vi fått ner den hur många gånger somhelst. Jag får tacka mina polare som agerar tank och healer liksom. En dps är alltid en enkel person.

Men jag är ju tank

Hehehe. Nä, men det löser sig säkert. Får hoppar på en nice group bara. "Nice" i avseendet att de kan leda/visa/vara trevliga.
Får bli Maelstrom imorgon, dags för sista HK-biten.
Citera
2012-11-24, 02:42
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Men jag är ju tank

Hehehe. Nä, men det löser sig säkert. Får hoppar på en nice group bara. "Nice" i avseendet att de kan leda/visa/vara trevliga.
Får bli Maelstrom imorgon, dags för sista HK-biten.
Du kommer åtminstone hitta grupp snabbara än en dps. Det är ju grejen med att vara tank, i princip ingen väntetid=mer effektivt spelande. Vilken server var du på?
Citera
2012-11-24, 04:27
Medlem
Tycker det är lite snålt av oss som preferred status, vi har ändå bränt 800 kr på spelet tycker vi ska få något mer.
Citera
2012-11-24, 09:05
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Du kommer åtminstone hitta grupp snabbara än en dps. Det är ju grejen med att vara tank, i princip ingen väntetid=mer effektivt spelande. Vilken server var du på?

sant. jag spelar på Proginator.
Citera
2012-11-24, 10:45
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Tycker det är lite snålt av oss som preferred status, vi har ändå bränt 800 kr på spelet tycker vi ska få något mer.
För att ni inte betalar som vi andra? Tyvärr. Dagens kapitalistiska samhälle fungerar oftast inte så.
Citera
2012-11-24, 18:49
Medlem
leathur_ls avatar
Jag har tänkt på en sak.
Loading-screensen för varje planet, då får man ju läsa ett random tooltip, vilket man är rätt trött på vid det här laget. Jag tycker BW ska fixa så att man kan få planet-kuriosa där istället. Helst något dom skriver nytt, eller också codex-entries som man samlat på sig från den planeten. Hade vart trevligt tycker jag.

Ex: Hoth: Man får läsa lite om star of coruscant. Eller kanske ett "rykte" om var Gargath (world boss) har siktats.
Citera
2012-11-25, 00:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Tycker inte det tog så lång tid. Det som tog lång tid var för BioWare att äntligen släppa Section-X och HK-51. Att scanna areas efter HK-delar gjorde ju så pass många samtidigt att man hjälptes åt. Man behövde inte vara en grupp för att hitta den. Det var lite som en Area-quest för alla. Jag gör hellre sådana saker själv också så man kan njuta av lite story och lore man kommer över istället för att man hela tiden skall rätta sig efter någon annan. Men ja, det går nog fortare att vara fler såklart. =)

vettifan om jag kan solo, hur var
min 50 har bara 13000 liv och dps, är det purple item level 61 som är attached perma??? fått min först sådan men vägrar använda för vill ha bästa armor mods som finns i min nuvarande armor, gussar jag får ta en random orange från banken och sätta på den istället?
måste få blackhole mods str och end flrst men detta är så tråkigt bär man har 7 andra att levla sp inte pallat med dom

fåt man hk 51 tidigare än level 50 till sina andra chars när man väl låst upp den med sin 50?
hade varit coolt att hlra han i story missions

Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Jag har tänkt på en sak.
Loading-screensen för varje planet, då får man ju läsa ett random tooltip, vilket man är rätt trött på vid det här laget. Jag tycker BW ska fixa så att man kan få planet-kuriosa där istället. Helst något dom skriver nytt, eller också codex-entries som man samlat på sig från den planeten. Hade vart trevligt tycker jag.

Ex: Hoth: Man får läsa lite om star of coruscant. Eller kanske ett "rykte" om var Gargath (world boss) har siktats.
tycker det laddar för snabbt ibland för man skall hinna läsa så mycket, men annars kan du ta bort loading bilden bara
Citera
2012-11-25, 14:55
Avslutad
Är så jävla sugen på att börja spela igen men FAN I HELVETE så sitter man på en mac. Och jag orkar inte krångla med att tanka ner windows. fan.fan.fan.
Citera
2012-11-25, 16:18
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Bedrövligt spel.

Bitter över att GW2 floppade?

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
Är så jävla sugen på att börja spela igen men FAN I HELVETE så sitter man på en mac. Och jag orkar inte krångla med att tanka ner windows. fan.fan.fan.

Men vem köper mac om han funderat på att spela nån gång?
Å andra sidan lär det ju inte vara så svårt att fixa det till mac ..
Citera
2012-11-25, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
Bitter över att GW2 floppade?

Men vem köper mac om han funderat på att spela nån gång?
Å andra sidan lär det ju inte vara så svårt att fixa det till mac ..
Spelade förr på min hp, men där var det lägsta grafikinställningar som gällde och datorn blev varm som en jävla spisplatta, nu går den knappt att starta. När jag sen köpte en ny dator blev det en macbook i jobbsyfte. Därav.

För dom? - Nej.
För mig? - Nej egentligen inte, men att casha ut runt 1000-lappen för att köpa en windows licens är inget jag har lust med.
Citera
2012-11-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Bedrövligt spel.
Jag måste undra lite över vad du egentligen har för syfte med att ständigt återkomma till denna tråden trots att du varje gång endast kan skriva helt meningslösa kommentarer likt denna. Du sa någonstans att ditt syfte var s k konsumentupplysning men då kan du väl isf klargöra vad det är du inte gillar och hur detta borde kunna förbättras. Min tanke om dig är att du helt enkelt har fått en fix idé om att du hatar detta spel och vill att det ska misslyckas, så till den grad att du verkar ha gjort det till din uppgift att se till att det blir så. Tycker du har klargjort din inställning rätt tydligt och ser inte någon anledning till att du behöver inflika fler av dessa innehållslösa instick.
Personligen tycker jag att det är ett spel som har många fördelar men också har saker jag inte gillar. Vad detta är tänker jag inte gå in på för jag ser ingen poäng med att göra det här då Bioware knappast läser denna tråden.
Citera
2012-11-25, 23:40
Medlem
Kebabsugers avatar
moki, tror de flesta har satt yetis på ignorelistan så de inte ser vad han skriver

.......

någon som har svaret om det går att solo det jag skrev med spoiler tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in