2012-11-23, 03:03
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iSkitz
Trooper Vanguard

DING! 50!

Gött då! lite sotid att du bara dissa mig igår eller förregår eller vad det nu blir...
Citera
2012-11-23, 04:10
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Längre.
va fan, så man måste anpassa när någon annan kan vara på om det tar 4h plus, ORKA !!

nästa gång man teamar upp, "men jag har inte gjort det och det än" *suck*
Citera
2012-11-23, 05:52
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
va fan, så man måste anpassa när någon annan kan vara på om det tar 4h plus, ORKA !!

nästa gång man teamar upp, "men jag har inte gjort det och det än" *suck*
Vad menar du? Bara för att det är en Heroic 2+ betyder inte det att du behöver någon som hjälper dig. Jag klarade allt galant ensam men så har jag ganska bra gear också på både mig själv och min companion. Jag och Doc körde igenom allt helt ensamma och jag hade kul! Förutom att scanna. Eller fan, så jävla jobbigt var det ändå inte.
Citera
2012-11-23, 06:44
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Nu börjar jag tycka fan va mycket bättre det skulle vara om dom gjorde typ 8 stycken kotor spel (en för varje klass istället för ett mmo) även om jag tycker nog att detta är de bästa mmo förutom kanske planetside 2
så man inte hade den där typiska känslan av att allt man gör är ju är inte av någon större vikt. för man kan inte riktigt ändra på världen som man kan göra i singelplayer.
å du räddade världen ifrån den här jätte armen. vänd dig om så har den respawnat.
eller typ du har jagat den där jäveln nu i 30-50 timmar och han har kommigt undan varje gång nu blir det en fet one on one strid. så tänker du kanske han ger någon cool armor. fel han droppar ingenting kanske droppar en fel stat sak så din companion kanske kan använda.

Eller typ man faktiskt räddar världen i handligen men man bryr sig inte ett skit för bossen gav inte det man ville ha (operations/flashpoints)

men vill fortfarande klara av alla stories...kommer nog ta några år. men iallafall.
Citera
2012-11-23, 08:08
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh
Haha, det hade jag ingen aning om! Jag sprang runt som en "blind idiot" hela tiden, men jag alskade det!

Citat:
Va?

Hade man..

Japp. Jag märkte det efter att jag fumlat runt i security rummet i typ femton minuter.
Citera
2012-11-23, 15:20
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Vad menar du? Bara för att det är en Heroic 2+ betyder inte det att du behöver någon som hjälper dig. Jag klarade allt galant ensam men så har jag ganska bra gear också på både mig själv och min companion. Jag och Doc körde igenom allt helt ensamma och jag hade kul! Förutom att scanna. Eller fan, så jävla jobbigt var det ändå inte.
kanske därför det tog så lång tid?
vad jag menar är att man gör 2h med guild kompis, sen borta en vecka, sedan för att göra resten så kommer ingen vara på samma plats ju.....
Citera
2012-11-23, 15:57
Medlem
glorups avatar
Citat:
119 kronor i månaden men man kan också spela F2P och låsa upp det man vill göra genom att köpa unlocks till höger och vänster för så kallade "Cartel Coins"(riktiga pengar omvandla till låtsaspengar), men att prenumerera är ju enklare eftersom man får precis allt, till och med 500 cartel Coins gratis i månaden.

Jag är väldigt tacksam för svaret. Det återstår och se om jag orkar vänta till jul..
Citera
2012-11-23, 17:08
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
kanske därför det tog så lång tid?
vad jag menar är att man gör 2h med guild kompis, sen borta en vecka, sedan för att göra resten så kommer ingen vara på samma plats ju.....
Tycker inte det tog så lång tid. Det som tog lång tid var för BioWare att äntligen släppa Section-X och HK-51. Att scanna areas efter HK-delar gjorde ju så pass många samtidigt att man hjälptes åt. Man behövde inte vara en grupp för att hitta den. Det var lite som en Area-quest för alla. Jag gör hellre sådana saker själv också så man kan njuta av lite story och lore man kommer över istället för att man hela tiden skall rätta sig efter någon annan. Men ja, det går nog fortare att vara fler såklart. =)
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Jag är väldigt tacksam för svaret. Det återstår och se om jag orkar vänta till jul..
Nej klart du inte orkar vänta, Se så, köp det nu!
Citera
2012-11-23, 22:01
Medlem
leathur_ls avatar
Tjo. Jag har precis börjat köra HMs.
I vilken ordning bör man ta dem? Ur svårighetgrads/gear-perspektiv?
Citera
2012-11-23, 22:12
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Tjo. Jag har precis börjat köra HMs.
I vilken ordning bör man ta dem? Ur svårighetgrads/gear-perspektiv?

Kaon under Siege och Lost Island bör du spara tills du har bättre gear.
Citera
2012-11-23, 23:36
Medlem
leathur_ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Kaon under Siege och Lost Island bör du spara tills du har bättre gear.

Ok, innebär det att man inte bör andvända "search for random HM"? (=black hole comms, en gång per dag)
Citera
2012-11-23, 23:40
Medlem
iSkitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leathur_l
Ok, innebär det att man inte bör andvända "search for random HM"? (=black hole comms, en gång per dag)
Jodå, risken är väl inte så stor att du får någon av dem ändå och om du får det är det ju bara lyssna och lära. ^^

Jag har lirat bägge två flera gånger men har fortfarande inte en aning om vad fan man skall göra på första bossen i LI trots att vi fått ner den hur många gånger somhelst. Jag får tacka mina polare som agerar tank och healer liksom. En dps är alltid en enkel person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in