2012-05-17, 13:49
Medlem
PalleKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Jo det beror det säkert på också, men överhuvudtaget så är där väldigt lite folk överlag på servrarna, är inne på Bacca's Blade och där är bara 7 pers online just nu. Är ju ingenting, har 4 heroic quests jag har kvar att göra innan jag lämnar Taris, nu får jag vänta till i kväll innan jag får gjort dom.
Skippa HC quester, du lvlar snabbare utan att göra dom..
Citera
2012-05-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalleKanin
Skippa HC quester, du lvlar snabbare utan att göra dom..

Jag är en completionist, jag gör allt på varje planet innan jag drar vidare till nästa. Får vänta tills i kväll helt enkelt.
Citera
2012-05-17, 19:27
Medlem
Jag har just nu börjat köra på trialen som skall vara tills på måndag. Och jag undrar om det är någon som vet om man bara kan köpa ett Time Card och sen så är det g2g? Eller måste jag köpa hela spelet också? För jag har ju laddat ner spelet nu i samband med trialen.
Citera
2012-05-17, 20:34
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanske.
Jag har just nu börjat köra på trialen som skall vara tills på måndag. Och jag undrar om det är någon som vet om man bara kan köpa ett Time Card och sen så är det g2g? Eller måste jag köpa hela spelet också? För jag har ju laddat ner spelet nu i samband med trialen.

Du måste köpa spelet.
Citera
2012-05-17, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Du måste köpa spelet.

Aha..... Vad synd.
Citera
2012-05-19, 20:10
Medlem
Någon som hört något om server merge eller liknande i någon kommande patch?
Citera
2012-05-19, 21:07
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Har ni roligt med era ship droids?

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=458126
Citera
2012-05-20, 13:30
Medlem
PalleKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebel
Free character transfers kommer "before summer".

edit: Från twitter: James Ohlen ‏@JamesOhlen
We’re hard at work on group finder and character transfer. We know how important it is to get these systems into the game. More on this soon
Senast redigerad av PalleKanin 2012-05-20 kl. 13:32.
Citera
2012-05-21, 10:27
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebel

transfer kommer troligtvis innan 1.3 (som snart kommer upp på test servern) enligt devs. Merge verkar det inte bli på ett tag med tanke på vilket jobb det skulle bli med allas legacy etc. Troligt verkar dock att de säger till oss flytta från server a till server b och så stänger de a. Hoppas bara det är free transfers
Citera
2012-05-22, 09:37
Medlem
Ingen update idag?, brukar väl vara på tisdagar.
Citera
2012-05-22, 13:50
Medlem
PalleKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feverdog
transfer kommer troligtvis innan 1.3 (som snart kommer upp på test servern) enligt devs. Merge verkar det inte bli på ett tag med tanke på vilket jobb det skulle bli med allas legacy etc. Troligt verkar dock att de säger till oss flytta från server a till server b och så stänger de a. Hoppas bara det är free transfers
Självklart är det gratis att flytta till de servrar som BW valt ut, vill du välja själv så kostar det.

Info om 1.3 samt video http://uk.ign.com/articles/2012/05/21/star-wars-the-old-republics-13-patch-revealed
Citera
2012-05-22, 19:19
Medlem
Feverdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalleKanin
Självklart är det gratis att flytta till de servrar som BW valt ut, vill du välja själv så kostar det.

Info om 1.3 samt video http://uk.ign.com/articles/2012/05/21/star-wars-the-old-republics-13-patch-revealed

vet tyvärr inte om det är så självklart men hoppas det. Tänkte posta samma. Ser lovande ut bara de inte stryker nått igen. Nått med RWZs måste vara rejält trasigt då det inte kommer än... nåja.

Någon som vet om vi kommer få info till vilken server vi ska flytta? De flesta kommer ju vilja knö in sig på tomben men det kommer ju inte gå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in