2008-07-17, 20:05
Medlem
rezzs avatar
Jag har ett strande problem med msn. Nr jag avslutar programmet s att ikonen frsvinner nere i hger hrn s ligger tydligen processen igng i aktivitetshanteraren.

Fr att programmet ska g igng igen nr jag trycker p det s mste jag frst g in aktivitetshanteraren och manuellt stnga ner processen. varfr r det s? Gr det att ordna? Tacksam fr svar.
Citera
2008-07-17, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Jag har ett strande problem med msn. Nr jag avslutar programmet s att ikonen frsvinner nere i hger hrn s ligger tydligen processen igng i aktivitetshanteraren.

Fr att programmet ska g igng igen nr jag trycker p det s mste jag frst g in aktivitetshanteraren och manuellt stnga ner processen. varfr r det s? Gr det att ordna? Tacksam fr svar.

Ladda ner A-patch och ta bort allt ondigt skit som reklamen och allt annat du inte anvnder. Det fixar det flesta problem. tminstonde fixade det mina problem..
http://apatch.org/
Citera
2008-07-17, 20:20
Medlem
rezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLightWithin
tminstonde fixade det mina problem..

Hade du samma problem som jag, att det ligger uppe i aktivitetshanteraren?
Citera
2008-07-17, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av rezz
Hade du samma problem som jag, att det ligger uppe i aktivitetshanteraren?

Nr jag tryckte ner mitt i hger hrnet stngde windows msn av nn anledning.. men det stngdes inte helt det bara frsvann men ja det va fortfarande igng.. jag kunde inte stnga datorn t ex fr msn fortfarande krdes.. men det syntes inte ens i aktivitetshanteraren. S nt liknande men inte exakt..
A-patch hjlpte.
Citera
2008-07-17, 20:51
Medlem
ZeroGravitys avatar
Jag har hrt samma problem frut och a-patch funkar skitbra. Antingen det eller s fixar du ngon annan klient som amsn eller vad man nu vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in