Jag har problem med tangentbordet på en bärbar dator. Vissa tangenter funkar inte alls. Trycker jag "u" flyttar sig markören till vänster, och trycker jag "o" flyttar den sig till höger. "p" blir ett "-" och "-" blir "/".
"i j k l m ä" funkar inte alls. Det som är skumt är att det funkar klockrent när jag stoppar i ett usb-tangentbord. Hur kan det komma sig?
Tjenare
Har tyvärr ingen bärbar dator framför mig vid skrivandes stund. Men jag vet av egen erfarenhet att det finns en knapp på bärbara som ändrar om bokstäverna totalt.
Hoppas någon vänlig själ kan fylla på med vad knappen heter..
Jag har problem med tangentbordet på en bärbar dator. Vissa tangenter funkar inte alls. Trycker jag "u" flyttar sig markören till vänster, och trycker jag "o" flyttar den sig till höger. "p" blir ett "-" och "-" blir "/".
"i j k l m ä" funkar inte alls. Det som är skumt är att det funkar klockrent när jag stoppar i ett usb-tangentbord. Hur kan det komma sig?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!