2008-07-17, 16:34
Medlem
barnets avatar
Nu har favoritjeansen börjat bli slitna i skrevet, en klassiker. Nu är jag ingen person som kan hantera nål och tråd eller vad som nu behövs, och har inte tid att lära mig.

Jag undrar därför om man kan lämna in jeans och få dem "lagade"? Finns det sådana alternativ? Jag är självfallet beredd att pröjsa för det. Jag bor i Sthlm, om det är så att någon vet en butik som kan göra detta...
Citera
2008-07-17, 16:46
Medlem
Givetvis är det en bra skräddare du ska vända dig till med ditt problem. En skicklig skräddare kan laga dina jeans på ett fint och proffisionellt sätt. Jag har dessvärre inga bra tips på bra skräddare i Sthlm, men eftersom jag tror ditt problem är ganska enkelt att utföra, samt att det är relativit vanligt att människor behöver hjälp med så går nog random skräddare bra att vända sig till.
Citera
2008-07-17, 22:02
Medlem
barnets avatar
Tackar
Citera
2008-07-17, 22:05
Medlem
Psyko Dads avatar
Finns massor av Kemtvätt/skräddare som fixar sånt för under 100:-. Ta med jeansen & gå in på första bästa. Det kryllar av dem inne i ciy.
Citera
2008-07-18, 14:56
Medlem
Varnims avatar
Men finns det något sätt man kan laga dom på utan att det ser förjävligt ut?
Citera
2008-07-18, 16:35
Medlem
blackspiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnim
Men finns det något sätt man kan laga dom på utan att det ser förjävligt ut?

Ja
Citera
2008-08-17, 16:35
Medlem
barnets avatar
Någon som kan en bra skräddare i sthlm city?
Citera
2008-08-24, 15:37
Medlem
Snurrens avatar
I kvarteren runt Odengatan/Roslagsgatan finns ett antal skräddare. Vet ej hur duktiga dom är men dom har funnits där med sin kombinerade kemtvätt i många år så dom har väl kunder antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in