2008-07-17, 14:06
Medlem
edfasts avatar
Det är så att jag ser inte när min kompis är online, jag ser alla andra (och nej hon har inte blockat.) Hon ser mig så de funkar ju att skriva men för mej står det att hon är offline, eller "visa som offline". Vi testade att lägga till varandra igen då funkade men en dag senare fuckade de upp igen... Sjukt skumt, va fan är felet??
Citera
2008-07-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edfast
Det är så att jag ser inte när min kompis är online, jag ser alla andra (och nej hon har inte blockat.) Hon ser mig så de funkar ju att skriva men för mej står det att hon är offline, eller "visa som offline". Vi testade att lägga till varandra igen då funkade men en dag senare fuckade de upp igen... Sjukt skumt, va fan är felet??

Hon driver med dig.
Hon hoppades att du skulle be om hjälp på FB så att medlemarna här får något gott att skratta åt.
Citera
2008-07-17, 15:07
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Hon driver med dig.
Hon hoppades att du skulle be om hjälp på FB så att medlemarna här får något gott att skratta åt.

äre så, eftersom vi umgås typ varenda dag?.... pajas haha
Citera
2008-07-17, 15:16
Medlem
Mandic!s avatar
Hmm, använder ni båda samma msnversion?
Citera
2008-07-17, 15:20
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hmm, använder ni båda samma msnversion?

nope, tror hon har någon äldre skiit
Citera
2008-07-17, 15:28
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edfast
nope, tror hon har någon äldre skiit
Där kan vi ha problemet! Säg till henne att prova nyaste MSN versionen. Tror det är problemet.
Citera
2008-07-17, 16:52
Medlem
Får man fråga varför hon inte hålelr sig uppdaterad?

har hon en relativt ny version ska inte det vara något problem eftersom de ur grund och botten är baserade på varandra. givetvis bygger de båda på ännu äldre versioner, men ju mer man fixar å trixar desto svårare är det att få saker och ting rätt. men som sagt, be henne uppdatera sin msn, lr så nedgraderar du din så får ni se om problemet uppstår. det kan också vara så att internetuppkomplingen krånglar på nåt vänster.

btw.. vet du om hennes kompisar ser henne då?
om inte annat kan det vara så att det blivit fel då hon laddade hem versionen. lr du laddade hem din. ta bort å ta hem igen.
Citera
2008-07-18, 01:24
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Får man fråga varför hon inte hålelr sig uppdaterad?

har hon en relativt ny version ska inte det vara något problem eftersom de ur grund och botten är baserade på varandra. givetvis bygger de båda på ännu äldre versioner, men ju mer man fixar å trixar desto svårare är det att få saker och ting rätt. men som sagt, be henne uppdatera sin msn, lr så nedgraderar du din så får ni se om problemet uppstår. det kan också vara så att internetuppkomplingen krånglar på nåt vänster.

btw.. vet du om hennes kompisar ser henne då?
om inte annat kan det vara så att det blivit fel då hon laddade hem versionen. lr du laddade hem din. ta bort å ta hem igen.

Hon orkar väl bara inte... Finns några till som inte ser henne. Amen där har vi nog felet. thx! låst trådeen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in