2008-07-17, 14:06
Medlem
edfasts avatar
Det r s att jag ser inte nr min kompis r online, jag ser alla andra (och nej hon har inte blockat.) Hon ser mig s de funkar ju att skriva men fr mej str det att hon r offline, eller "visa som offline". Vi testade att lgga till varandra igen d funkade men en dag senare fuckade de upp igen... Sjukt skumt, va fan r felet??
Citera
2008-07-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edfast
Det r s att jag ser inte nr min kompis r online, jag ser alla andra (och nej hon har inte blockat.) Hon ser mig s de funkar ju att skriva men fr mej str det att hon r offline, eller "visa som offline". Vi testade att lgga till varandra igen d funkade men en dag senare fuckade de upp igen... Sjukt skumt, va fan r felet??

Hon driver med dig.
Hon hoppades att du skulle be om hjlp p FB s att medlemarna hr fr ngot gott att skratta t.
Citera
2008-07-17, 15:07
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Hon driver med dig.
Hon hoppades att du skulle be om hjlp p FB s att medlemarna hr fr ngot gott att skratta t.

re s, eftersom vi umgs typ varenda dag?.... pajas haha
Citera
2008-07-17, 15:16
Medlem
Mandic!s avatar
Hmm, anvnder ni bda samma msnversion?
Citera
2008-07-17, 15:20
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Hmm, anvnder ni bda samma msnversion?

nope, tror hon har ngon ldre skiit
Citera
2008-07-17, 15:28
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edfast
nope, tror hon har ngon ldre skiit
Dr kan vi ha problemet! Sg till henne att prova nyaste MSN versionen. Tror det r problemet.
Citera
2008-07-17, 16:52
Medlem
Fr man frga varfr hon inte hlelr sig uppdaterad?

har hon en relativt ny version ska inte det vara ngot problem eftersom de ur grund och botten r baserade p varandra. givetvis bygger de bda p nnu ldre versioner, men ju mer man fixar trixar desto svrare r det att f saker och ting rtt. men som sagt, be henne uppdatera sin msn, lr s nedgraderar du din s fr ni se om problemet uppstr. det kan ocks vara s att internetuppkomplingen krnglar p nt vnster.

btw.. vet du om hennes kompisar ser henne d?
om inte annat kan det vara s att det blivit fel d hon laddade hem versionen. lr du laddade hem din. ta bort ta hem igen.
Citera
2008-07-18, 01:24
Medlem
edfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DysEleHrt
Fr man frga varfr hon inte hlelr sig uppdaterad?

har hon en relativt ny version ska inte det vara ngot problem eftersom de ur grund och botten r baserade p varandra. givetvis bygger de bda p nnu ldre versioner, men ju mer man fixar trixar desto svrare r det att f saker och ting rtt. men som sagt, be henne uppdatera sin msn, lr s nedgraderar du din s fr ni se om problemet uppstr. det kan ocks vara s att internetuppkomplingen krnglar p nt vnster.

btw.. vet du om hennes kompisar ser henne d?
om inte annat kan det vara s att det blivit fel d hon laddade hem versionen. lr du laddade hem din. ta bort ta hem igen.

Hon orkar vl bara inte... Finns ngra till som inte ser henne. Amen dr har vi nog felet. thx! lst trdeen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in