Summan kan diskuteras, jag är nog öppen för dom flesta belopp, sålänge det är i miljonklassen. Minst 10 millar möjligen. Jag vill ha tillräckligt så att jag kan börja ett nytt liv någon annanstans, med nytt hus, nya möbler osv. Och för att kunna leva på det ett tag tills man gjort sig hemmastadd på nya stället.
Under förutsättning som du skriver, att jag fortfarande får ha en viss kontakt med min familj.
Allstå, jag har inte mycket till vänner här eller liv heller för den delen. Visst finns det folk man umgås med ibland, men det är oftast ganska ytliga och flyktiga kontakter och vi ses inte överdrivet ofta. Och jag har ingen partner heller för den delen. Så jag hade nog utan problem och utan att blinka kunnat lämna detta stället för pengar, med andra ord.
Hade jag haft ett välmående och tryggt liv, med goda vänner och en partner jag älskade över allt annat. Då hade jag nog resonerat annorlunda.
Tre miljoner efter skatt. Det är tillräckligt för att leva livet ett ganska bra tag och sedan se till att jag kan komma på fötter igen på ngt ballt ställe.
Fyllde 18 härom dagen, van vid att säga 12. Tror du inte mig kan jag ju typ ge någon förtroendevald ett passfoto så han kan bekräfta.
Edit: Fuck dat. Jag är 18. Du behöver inte tro mig.
Här om dan = Januari?
Inte för att jag direkt bryr mig
Ont: Så har jag funderat på att lämna Sverige ett bra tag, och skulle göra det utan att kräva några pengar. Att strunta i att säga farväl känns konstigt men vid ett spontant beslut skulle jag kunna tänka mig det (för rätt summa pengar, ca 100 tusen)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!