• 1
  • 2
2008-07-16, 22:39
Medlem
trafalgars avatar
Tja!

Införskaffade 1 kg kasein med mintchokladsmak. Vet att detta protein "sväller" när man blandar det. Mitt blev mest som tjockt skum blandat med massa gigantiska klumpar. Skiten ville inte filtrera sig, sen så fastnade det en hel del i botten. Hörde att vissa fryser det för att sedan äta det som glass. Hur gör ni?
Citera
2008-07-16, 22:41
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Mitt blev mest som tjockt skum blandat med massa gigantiska klumpar.

Har du ingen shaker?
Citera
2008-07-16, 22:42
Medlem
arsamiluks avatar
Prova att hälla i vattnet först innan pulvret.
Citera
2008-07-16, 22:43
Bannlyst
Blandar kasein + vassle. Inte för att det skall bli godare, men för att det är optimalt som fan!1 (copyrighted, AST science ). Skämtåsido; ta lite kasein i taget, iochmed att det är en tjockare konsistens på själva lösningen. Blanda helst i vatten.
Citera
2008-07-16, 22:44
Medlem
Det smakar så jävla illa ja!

Köpte ett kilo i förrgår och första gången jag prova höll jag på att spy upp det igen och klarade inte att dricka upp. Det lär för övrigt bli sista gången jag provar också. Nån som vill köpa ett kilo kasein?
Citera
2008-07-16, 22:48
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worm

Köpte ett kilo i förrgår och första gången jag prova höll jag på att spy upp det igen och klarade inte att dricka upp. Det lär för övrigt bli sista gången jag provar också. Nån som vill köpa ett kilo kasein?
Vill du ge bort tar jag gärna ^^

Jag tycker för övrigt vassle smakar rätt illa med. Det är lugnt nu, men första 3 gångerna fick jag klökningar
Citera
2008-07-16, 22:49
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worm

Ska prova kasein + vassle nästa gång. Körde med mjölk den här gången, blir med vatten nästa gång.
Jo, jag har en shaker, men den är tydligen för kass.
Sitter här och nu med min äckliga kaseindrink som jag trodde att jag skulle få avnjuta. Har hört att Milk 90 var godare, men GG köper inte in detta längre.

Skiten är ju som kanel ungefär, ryker när man ska föra över det. Sen luktar det inte gott. Jaja, nog med klagandet, får la hålla för näsan och dricka upp.

EDIT: Försöker shotta upp skiten, får kvälvningar för varje shot.
Senast redigerad av trafalgar 2008-07-16 kl. 22:53.
Citera
2008-07-16, 23:00
Medlem
fed ups avatar
Köp bättre skit. Doublepro (eiselt) for the win! Bäst smak (inte så ubersöt och kemisk) och inga klumpar.

Blanda med mjölk istället för vatten också så blir det godare, gäller alla proteinpulver.
Citera
2008-07-16, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fed up
Köp bättre skit. Doublepro (eiselt) for the win! Bäst smak (inte så ubersöt och kemisk) och inga klumpar.

Blanda med mjölk istället för vatten också så blir det godare, gäller alla proteinpulver.

Fed up är anställd av henrik (eiselt), bara så ni vet .

Skoja
Citera
2008-07-16, 23:04
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Tja!

Införskaffade 1 kg kasein med mintchokladsmak. Vet att detta protein "sväller" när man blandar det. Mitt blev mest som tjockt skum blandat med massa gigantiska klumpar. Skiten ville inte filtrera sig, sen så fastnade det en hel del i botten. Hörde att vissa fryser det för att sedan äta det som glass. Hur gör ni?

Om det är Sloowprotein (felstavad) kan jag säga det här är en av det godaste protein (även för att vara kasein) jag har stoppad i mitt käft. Däremot fick jag lära mig snabbt att ha inte för lite vatten och shaka för länge, annars blir det som att dricka en enda geléklump.
Citera
2008-07-16, 23:06
Medlem
fed ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Fed up är anställd av henrik (eiselt), bara så ni vet .

Skoja

Det är jag inte, men jag borde fan vara det. Jag gör sån sjuk reklam för dem hela tiden och har redan omvänt en par kompisar till double proister. Är bara så himla glad att äntligen hittat ett proteinpulver som verkligen är gott.

Bildbevis:
http://img228.imageshack.us/img228/1968/mg6929md2.jpg
Citera
2008-07-16, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fed up
Det är jag inte, men jag borde fan vara det. Jag gör sån sjuk reklam för dem hela tiden och har redan omvänt en par kompisar till double proister. Är bara så himla glad att äntligen hittat ett proteinpulver som verkligen är gott.

Bildbevis:
http://img228.imageshack.us/img228/1968/mg6929md2.jpg

Hehe. Jadå, jag drog till med ett skämt bara. Har själv testat ditt "chokladpuddingsrecpet". Smakade ypperligt *drools*
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in