2008-07-17, 16:59
Medlem
Kuggarns avatar
Albantrådarna kommer hädanefter att gå till Revisionism eftersom de stöder sig på icke etablerad historisk forskning. Håller de inte måttet där så kommer berörda moderatorer att agera genom att rensa, låsa, utdela tillsägelser vid behov etc.
Citera
2008-07-17, 17:28
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Albantrådarna kommer hädanefter att gå till Revisionism eftersom de stöder sig på icke etablerad historisk forskning. Håller de inte måttet där så kommer berörda moderatorer att agera genom att rensa, låsa, utdela tillsägelser vid behov etc.
Albantrådarna håller inte måttet för revisionistisk historieforskning heller för den delen.

Allvarligt talat, varför tar ni överhuvudtaget dessa albantrådar på allvar? Varför överhuvudtaget låta albantrådar diskuteras som saknar källor, länkar, och seriöst diskussionsunderlag?

MATA INTE (ALBAN)TROLLEN.

Dessa albantrådar är inget annat än trams. Visst det är högt tak på FB och det mesta skall väl tillåtas att diskuteras men till och med yatzy_winner håller högre nivå i hans trådar och de flesta av hans trådar slängs i papperskorgen.
Citera
2008-07-17, 17:36
Medlem
oskarjs avatar
Man behöver inte gå in i en tråd om man finner den ointressant. Sluta upp med den här förmyndarskiten. Det här är trots allt internet. Tycker ni om censur/förmyndarskap kan ni hålla er till tidningsinsändare istället. Modsen ska först och främst se till att albanerna inte kommer in i andra trådar och trollar. Det är min åsikt. Att låsa trådar och stänga diskussioner tycker jag bara är onödigt. Eller har jag missat något?
Citera
2008-07-17, 17:49
Medlem
appe-s avatar
hittils har det fungerat. jag blev paff först när jag såg att min samlingstråd blev stängd, men nu förstår jag varför. +1.
Citera
2008-07-17, 18:24
Bannlyst
Haha underbart, kanske värt att börja hänga där lite då. Synd att inga albaner kan invadera PI
Citera
2008-07-17, 19:13
Medlem
PreDampors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn

Vilket i praktiken innebär att samtliga albantrådar går till Revisionism
Citera
2008-07-17, 19:17
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Vilket i praktiken innebär att samtliga albantrådar går till Revisionism

Det beror på, men i princip ja.
Citera
2008-07-18, 11:01
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarj
Man behöver inte gå in i en tråd om man finner den ointressant. Sluta upp med den här förmyndarskiten. Det här är trots allt internet. Tycker ni om censur/förmyndarskap kan ni hålla er till tidningsinsändare istället. Modsen ska först och främst se till att albanerna inte kommer in i andra trådar och trollar. Det är min åsikt. Att låsa trådar och stänga diskussioner tycker jag bara är onödigt. Eller har jag missat något?

Jovisst, men du tror inte att flashback sakta men säkert blir ointressant för de flesta om en hel förstasida i ett delforum är kapat av troll?

Vad händer med seriösa diskussioner när de 20 första trådarna behandlar frågor om Lucy var av albansk härkomst eller inte, eller om det var albaner som uppfann elden.

Jag brukar läsa i historiedelen, men det är inte längre intressant eftersom de flesta trådar druknar i ett hav av albansk historierevisionism/nationalism.
Citera
2008-07-19, 14:54
Bannlyst
För min del kan albanerna gärna få ett helt eget forum. Finns väl ändå ingen som tar dom på allvar....
Citera
2008-07-19, 17:14
Medlem
PreDampors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youdontknowme
För min del kan albanerna gärna få ett helt eget forum. Finns väl ändå ingen som tar dom på allvar....

Albanerna har ju nu ett inofficiellt forum: revisionism
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in