2008-07-16, 23:47
Medlem
><((((°>s avatar
nu börjar det gå lite överstyr i historieforumet! 7st trådar på förstasidan handlar om albanien och dess eminenta folk.. det får va bra nu tycker jag.
Citera
2008-07-17, 00:08
Moderator
tobess avatar
OT raderat.

Skärpning!

/Moderator
Citera
2008-07-17, 01:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför denna fixering på Albanien, vad är meningen med den egentligen? Anses Albanien vara den västerländska kulturens vagga på något sätt eller vad vill man få fram i dessa olika trådar?

Om en massa trådar på olika sätt hänvisar till Albanien så bör de väl klistras hop och ges en vettig rubrik av någon moderator och sedan är det problemet löst. Det andra problemet är väl vart man ska lägga tråden vilket kan bli lite värre. Där får väl moddarna för de berörda forumsdelarna snacka ihop sig lite för att hitta den bästa platsen för tråden
Citera
2008-07-17, 01:28
Medlem
Ni är nog alla bara rasister!

Varför är albaners historia mindre värd?
Citera
2008-07-17, 01:42
Medlem
><((((°>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb

frågan är väl varför den är mer värd så den måste ta upp flerdubbelt mer plats än andra länders historia.
Citera
2008-07-17, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb

Visst kan det vara kul att diskutera albansk historia ibland, fast då måste ämnet just vara ämnat till att diskutera och inte trolla och kasta skit på varandra. Tyvärr är 90% av alban trådarna i historia forumet bara trolltrådar. Diskussionerna där har nästan aldrig någon som helst anknytning till historia, det handlar bara om hur bra och dåliga albaner är.
Senast redigerad av hithere 2008-07-17 kl. 01:54.
Citera
2008-07-17, 02:31
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Jämför det med sd om du kollar i delforumen jag nämnde medans du skrev inlägget.
Visst fan är SD-trådarna irriterande och många av dessa SD-trådar är överflödiga, men SD-töntarna som försöker propagera för SD på forumet gör ju det ändå inom ramen för vad som kan anses vara en diskussion, med länkar till olika blogs, nyhetssidor osv...

Albantrådarna däremot, det går bara att skratta åt dem, och när en seriös historisk tråd som inte har ett skit med Albanien och albaner att göra, kapas av dessa albanska troll, då kan man även irritera sig på dem.

Å andra sidan var säkert Moses, Jesus, Muhammed, Ghandi, Hitler, Churchill, Stalin, och alla stora män genom historien, albaner.
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-07-17 kl. 02:34.
Citera
2008-07-17, 02:37
Medlem
appe-s avatar
nu har jag skapat en samlingstråd som jag iaf tänker referera till när nya sånna här trådar skapas. då ämnet är väldigt populärt (rätt eller inte) anser jag att en samlingstråd håller forumet på en mer städad nivå. och för det andra är jag rent utsagt skittrött på dessa trolltrådar.

- https://www.flashback.org/showthread.php?p=12027053#post12027053

motargument och andra förslag välkomnas.
Citera
2008-07-17, 02:43
Medlem
H0nkens avatar
Jag tycker vi ska ha en egen Balkan-del i historieforat då dessa trådar annars hotar att ta över. Alla dessa patetiska "den och den är/var alban och albanien är världens bästa land och moder till att kultur i hela världen blablabla" kan vi dock ha i en egen tråd tycker jag (det är ingen som köper era idiotier ändå).
Citera
2008-07-17, 11:43
Medlem
PreDampors avatar
99% av berörda trådar hård kapas av albanska troll, men på något perverst sätt så har man "vant sig" och man saknar ibland de efterblivna trollen som tror Neil Armstrong var alban osv.

Ingen tar dessa tonåriga albaner på allvar utan det hela är ganska underhållande. total hjärntvätt.
Citera
2008-07-17, 15:30
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Mja. allvar. Annars så får de väll gå till forumet för revisionism som egentligen ska behandla all revisionism av historia eller forumet för rasforskning.

De har börjat förpesta Wikipedia också där de har skrivit att delar av norra Bosnien grundades av Albaner.
Viktigare än så är det faktum att alla människor har mer eller mindre blandads genom tiderna och att påstå att Napoleon eller någon annan inte har lite albanskt blod skulle nästan vara mer konstigt än att inte påstå det.

Näh bort med dem eller skicka alla deras trådar till revisionism.
Citera
2008-07-17, 16:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Albantrådarna saknar källor och diskussionsunderlag för revisionismforumet. Meningen är att i revisionistforumet skall seriösa diskussioner ske. Inte trolltrådar om att Gud är av albansk etnicitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in