• 5
  • 6
2008-08-31, 22:53
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
flashbackin har faktiskt en smula rätt.

Hederskulturen är rätt svar i detta, som tillämpas både hos kristna och musslorna.

Och det handlar inte om slöjorna (för de har alla fall inte sex innan) utan om de andra utan slöjor, både musslor och kristna, de som också förutsätts blöda under bröllopsnatten. I många fall har de haft sex innan därav möhinnedebatten.

Men det finns faktiskt tjejer som tar den i 2:an just för att inte riskera spräcka hinnan (nu vet vi ju att den är en myt) men tjejerna vet det inte som regel, än mindre killarna eller klanen. Således ett sätt att inte förstöra bröllopsnatten.

Läste om det nyligen på flera informationssiter (dock inte så grovt språkbruk) i samband med möhinnedebatten och tydligen är det hyfsat utbrett - för de som vågar ha sex med någon i hemlighet. Men fenomenet existerar...

Ska se om jag hittar siterna en dag..

Jo, visst är det så där. Skönt att islam inte förnekar sig.

Sensmoral:

Älskog mellan två vuxna människor är inte normalt enligt islam anno 2008, därför tvingas de muslimska tjejerna till analsex vilken enligt islam är normalare anno 2008 (efter kristus)
Citera
2025-09-22, 14:53
Medlem
Den här människan Ziad Yanes alltså. Ska tydligen arbeta med försäkringsmedicinska utredningar åt FK på Danderyd. Den här människa har kränkt mig mfl genom att ifrågasätta våra hälsotillstånd, kränka vår identitet och sexuellt trackassera oss. Han bedömde på 10 min att jag var frisk som en nötkärna, tyckte att jag skulle sluta med alla mina mediciner (som gör att jag lever idag). Tyvärr är han helt omöjlig att resonera med, gömmer sig bakom regionen. Trots att fk har slutat samarbeta med honom och hans egna bolag pga anmärkningsvärda bemötanden och kränkningar.
Citera
2025-09-22, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Det som är mest skrämmande här är att de befinner sig i Sverige.

Och nej, den allmänna sjukvården skall inte belastas med att dra ihop fittor några snäpp för att Abdulla skall tro att han har en stor pitt.
Finns ju gott om snubbar, av allt att döma svenskar, på flashback som vill ha oskulder.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in