2008-07-16, 20:17
Medlem
Holy shit grabbar, ni skämmer ut oss andra albaner
Citera
2008-07-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredställ
Men berätta då varför han sa att han var turk redan på militärakademin?
helt enkelt för att han siktade på ett karriär som turkisk politiker
Citera
2008-07-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albaniensson
Eller så sa han att han var turk för att det var sant kanske? Kan du belägga dina påståenden?
Citera
2008-07-16, 20:21
Bannlyst
Citat:

Albaniensson, take it easy.. Låt dom smälta all den information om albaner du hittils delgivit innan du berättar mer och mer..

Sånt tar tid, vettu..
Senast redigerad av Kalambolle 2008-07-16 kl. 20:23.
Citera
2008-07-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastii
Ganska skämmigt
Ta det lugnt, detta är internet, inte real life
Citera
2008-07-16, 20:33
Medlem
Fraternits avatar
Citat:
Ye, jag är verkligen en gangster. Sluta tro att allt kommer från vårt land ditt jävla fuckface. Ganska skämmigt
Det var som fan. Kanske finns det hopp även för Albanien.
Citera
2008-07-16, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ye, jag är verkligen en gangster. Sluta tro att allt kommer från vårt land ditt jävla fuckface. Ganska skämmigt

1. Försök hålla dig till ämnet eftersom det annars leder till att tråden spårar ur. Och då vet vi ju hur det slutar, inte sant?

2. Tråkigt att höra att du inte har bättre för dig i livet, än att försöka bli den tuffing som få värnar om.

3. Vad får dig att tro, att jag skulle påstå att allt och alla är av albanskt påbrå/skapelse?
Citera
2008-07-16, 20:39
Medlem
Fraternits avatar
Citat:
Ta det lugnt, detta är internet, inte real life
Problemet är att du är alldeles för korkad för att köra igång en sån här grej. Ingen har förstått om du skämtar eller inte. (Vilket iof skulle kunna innebära att det här är tidernas trollning. Tyvärr känns det högst osannolikt.) Ingen kommer att tro på dig om avslöjar det hela som ett skämt. Det enda du har åstadkommit är att skämma ut dina landsmän och inte minst dig själv här på forumet.
Citera
2008-07-16, 20:41
Medlem
Fraternits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Fraternite, varför så hög närvaro vid albanska trådar? Du kommer varken med vettiga motargument eller debatterar i seriös anda?
Jag tycker om er. Varför vet jag inte. Kanske attraheras jag av ert mindervärdeskomplex, kanske tycker jag bara om att retas.

Du är nog som jag väl medveten om att klimatet i era trådar knappast främjar en seriös debatt.
Citera
2008-07-16, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bredställ
Men berätta då varför han sa att han var turk redan på militärakademin?

Det är många albaner, serber, greker, bosnier som kallar sig turkar idag.
Men turkiskt blod har de inte.

En turk med turkiskt blod ser ut såhär.
http://www.geocities.com/go_darkness/god-timur.jpg

Turkar = Muslimska mongoler.
Citera
2008-07-16, 21:37
Medlem
TheMules avatar
Äh va fan, låt dom hållas. Låt dom få känna sig viktiga och få ha sin beskärda del av kända och framstående historiska personligheter. Vad har dom annars att vara stolta över? Vad har albaner någonsin åstadkommit? Finns det någon alban som någonsin gjort något nyttigt för mänskligheten? Och då menar jag inte bedrifter såsom världsledande inom prostitution och knarkhandel, väskryckningar, snatteri, leriga skor, fula kvinnor, bunkrar, pyramidspel eller annat typiskt albanskt. "Albanien - europas spräckta rövhål"!
Citera
2008-07-16, 23:06
Medlem
bredställ,

fräscha vittnesbörd om etniska ursprunget av Turkiets moderna grundare, enligt Times är han av både albanskt och makedonskt ursprung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in