Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Lägg för fan inte i äppelbitar i snus! Det smakar ju bara gammalt äpple då! Ska det vara nåt ska det vara en rå potatisbit.
1.
Behöver du återfukta snuset, snusar du för sakta...

och om du behöver återfukta så tycker jag man ska ta en gurkskiva och lägga i. det luktar lite unken gurka men för snuset men det ger det jämnaste återfuktningen(inte för blöt eller att inte ha återfuktat ordentligt), (av egna erfarenheter i tonåren då det inte var så populärt att snusa pga mor/far). och smakar inte äpple, torr/sträv potatis eller gurka
2 Lös är alltid godare, oavett märke

. finns ett märke och det är general som kan påstå att deras lös och portion är snarlika i "godhet" men känslan med lös är tusen gånger finare...
grov portion i övrigt är ingen höjdare. kan inte komma på någon bra förklaring så ta det här med en nypa salt gubbar och grabbar. men det är som en dosa av tråkig knox fast fuktigare.
45 kr är inte mkt om man vill testa så gör det så kan ni vara säkra på att det smakar skit istället för att gå omkring och undra i flera år

så skulle iaf jag tänka. hoppas det smakar gubbar

dags att sova och försöka inte svälja prillan den här gången
Vet att det är en gammal tråd men jag tror det fortfarande är någon som kommer söka på General, grov eller snus på flashback