2008-07-19, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mys
Är ju precis lika svårt för snubbar med stor bånge. Hur kul är det att gå i botten när du är 5cm ifrån henne? Kan ju lika gärna ligga i ett annat rum och ha sex då. Eller att få en avsugning och tjejen ser ut som en ballong i ansiktet när hon knappt kan få in ollonet i käften. Hur kul är det att ha en jätte ballefjong när dom enda tjejer man kan ha vettig sex med är bredkäftade sexgalningar som förmodligen lider av någon psykisk störning.

Alla extremer blir lidande av minskat utbud.

Hahahahahhahaha. Talar du av egen erfarenhet eller? Isåfall kanske du kan hjälpa någon av alla megafallosälskare och bevisa nackdelarna, så att dom precis som de flesta andra, inser att det inte är sådär jääätteskoj att försöka knulla med någon vars kuk knappt kommer in.
Citera
2008-07-19, 18:28
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikktor
Varför vore det ologiskt? Vi tar följande inte alls osannolika hypotes:
"En genomsnittlig penis är för liten för att ge en en genomsnittlig vagina maximal njutning."
Kan du på evolutionsbiologisk grund motbevisa detta påstående?
Att sex ska vara skönt är inget primärt evolutionistiskt "mål". Det kan finnas indirekta vinster med det, såklart. Men en penis är primärt designad för att ge bästa möjliga fortplantningsförmåga, inte största möjliga njutning för kvinnan.

Vad vet du om det? Min åsikt är helt klart, att om inte njutning var inblandat så skulle inte människor "luras" att vilja ha sex, och om kvinnor inte njöt av sex, så skulle det inte blivit många barn gjorda...
Citera
2008-07-19, 18:31
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vad vet du om det? Min åsikt är helt klart, att om inte njutning var inblandat så skulle inte människor "luras" att vilja ha sex, och om kvinnor inte njöt av sex, så skulle det inte blivit många barn gjorda...

skulle väl antagligen bli lika mycket barn gjorda? väldigt mycket mindre knullande bara
Citera
2008-07-19, 20:12
Medlem
Wirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset

Hahaha du är ju dum i huvudet
Tjejer skulle nog säkert kunna tänka sig å ha sex för att få barn om dom inte njöt av det.
Det är som att säga att man inte skulle laga mat för att det är tråkigt vissa gånger.
Citera
2008-07-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Så fort jag upptäcker att han är liten eller normal blir jag snabbt uttråkad. Tänker att vi kommer aldrig kunna ha amazing sex. Och när jag väl kommer över någon välhängd karl spricker det såklart av andra anledningar. Undrar hur det blivit så här, är det fler tjejer som delar mitt problem?

Vafan har storleken på snorren att göra med amazing sex? De flesta jag träffat med stor kuk har trott att det räcker och sen varit helt nollade med resten.

Blir så trött på sånthär. Sicket I-landsproblem. Gör bara att alla med normal dick får ännu sämre självförtroende när de inte alls behöver ha det. No offense, men du kanske är för slapp? Om man är tightare så känns en liten kuk minst lika mycket som en stor kuk i en stor fitta.
Citera
2008-07-19, 22:50
Medlem
systems avatar
Vi som begåvats med såväl trevligt sinne, smak som väl tilltaget kön är nog tingade ganska snabbt.
Citera
2008-07-20, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
den ena delen av problemet är väl psyokologisk och kankse inget du kan göra något åt. Den andra deleen som är fysiskt kanske du kan lösa genom att själv träna upp musklerna bättre med t.ex små stålgeischakulor

jag är långt ifrån slapp, sorry, många tjejer tänder helt enkelt mer på stora kukar precis som vissa killar tänder mer på stora bröst.
Citera
2008-07-20, 01:47
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_
jag är långt ifrån slapp, sorry, många tjejer tänder helt enkelt mer på stora kukar precis som vissa killar tänder mer på stora bröst.

Har du jämfört din fitta med dina väninnors så du är säker på att du inte är slapp?
Citera
2008-07-20, 01:55
Medlem
Optimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_

Jag är på din sida! Våga vägra mindre än D-kupa. Och mindre än...tja, vad du nu tycker är "stort".
Citera
2008-07-20, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Har du jämfört din fitta med dina väninnors så du är säker på att du inte är slapp?

jämfört? har du jämfört din kuk så du är säker på att du inte har en för liten kuk? lika dåligt argument.

jag vet att jag inte är slapp, kan tom bli tajt runt en liten penna, och precis som ja sa innan behöver man inte vara slapp bara för att man blir mer upphetsad utav en stor kuk lr får en skönare orgasm utav en stor.
vissa tänder mer på blondinar tex, ja tänder mer på stora kukar.
Citera
2008-07-20, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus
Jag är på din sida! Våga vägra mindre än D-kupa. Och mindre än...tja, vad du nu tycker är "stort".

våga mindre än d-kupa? så du gillar stora bröst?

bara för du har en liten kuk!!!!!one

lol
Citera
2008-07-20, 02:03
Medlem
appe-s avatar
det här är vedertaget bland alla människor. precis som när alla ensamma män söker kvinnor att ha sex med, och tror att dom med störst bröst är bäst i sängen. fniss.

Citat:
Ursprungligen postat av Optimus
Jag är på din sida! Våga vägra mindre än D-kupa
lol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här