2008-07-22, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
det är muskulatur. En ryttare som rider dagligen, eller balett dansös kan få problem, men det är för muskulaturen är så pass tränad, men personligen tror jag det funkar, bara det att man nog inte kan köra på i hundra nittio utan får anpassa sexeriet.

Jag tror då rakt inte att det funkar om det gäller så extrema storlekar som det jag förknippar med riktigt stora kukar. Och det är typ 17+ i omkrets.

Utan att bli allt för personlig kan jag ju konstatera att jag provat både mindre, normalstora och större och vissa är helt enkelt för stora. Men jag kanske har något ben i vägen, vad vet jag.
Citera
2008-07-22, 00:38
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Men ta en annan muskel, säg typ ögonmusklaturen, om du tränar upp den får du mindre/större ögon då? Nej.
Kan du knipa ihop ögonen hårdare? Ja. Starkare muskler innebär inte en anatomisk förflyttning.

En rätt dålig jämförelse iofs, men en fitta kan inte bli större eller mindre då syftar jag på utgångspositionen i viloläge. Dock kan den bli starkare eller slappare. Det senare beror främst på ålder anser jag..
men dina exempel är ju helt värdelösa..... vafan du kan väl inte jämföra med ögonmuskulaturen heller.... det är ju som att jämföra en franska och och ett paket spagetti

en tjej som tränar upp bäckenbottenmuskulaturen får naturligtvis en trängre mus i "viloläge" då musklerna omsluter hela paketet.... ytterligare en trevlig bieffekt är också då muskelkontrollen vid användandet av denna muskulatur....

och återigen.... kvinnor som fött barn behöver inte alls bli slappa per automatik....
Citera
2008-07-22, 00:42
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
men dina exempel är ju helt värdelösa..... vafan du kan väl inte jämföra med ögonmuskulaturen heller.... det är ju som att jämföra en franska och och ett paket spagetti

en tjej som tränar upp bäckenbottenmuskulaturen får naturligtvis en trängre mus i "viloläge" då musklerna omsluter hela paketet.... ytterligare en trevlig bieffekt är också då muskelkontrollen vid användandet av denna muskulatur....

och återigen.... kvinnor som fött barn behöver inte alls bli slappa per automatik....

Jag skrev att det var en kass jämförelse..
Kan du förklara för mig ur ett anatomiskt perspektiv hur en fitta blir trängre i viloläge genom träning? Att muskulaturen blir starkare vilket leder till att fittan kniper hårade som mynnar ut i bättre sex är mer logiskt..

Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr

Det har jag inte sagt..
Citera
2008-09-11, 16:24
Medlem
Den som säger ”Min är 15 cm i omkrets, d v s helt normal”. Tror man att det är normalt är man antingen oskuld. Eller så ljuger man om sitt mått. 15 är extremt stort.
Citera
2008-09-11, 16:36
Medlem
Själv är jag 22.8 (39.4 i FB-mått dvs)

Klassas väl som lite över medel, dvs stor. Har inte varit med så många tjejer, tre totalt, varav min senaste har jag varit tillsammans med i ~6år. De två tidigare har fått ont utav mig, och sexet varit besvärligt. Önskar att den vore c.a 3cm mindre, den är ganska grov också. En stor penis ÄR jobbigt i vissa ställningar. I slakt tillstånd är den ganska liten, så det är inget man kan gå o veva runt med som en brandslang när man går o duschar eller sitter i nån bastu för att styla så att säga.

Tror som sagt grovheten är viktigare än längden, så att man kan pumpa hårt, snabbt och fylla upp tjejen, utan att det blir problematiskt eller gör ont på någon.

Sen kan det väl se lite lustigt ut när den är fullt erigerad då jag själv inte är speciellt stor kroppsmässigt (178cm, 68kg)
Citera
2008-09-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Själv är jag 22.8 (39.4 i FB-mått dvs)

Klassas väl som lite över medel, dvs stor. Har inte varit med så många tjejer, tre totalt, varav min senaste har jag varit tillsammans med i ~6år. De två tidigare har fått ont utav mig, och sexet varit besvärligt. Önskar att den vore c.a 3cm mindre, den är ganska grov också. En stor penis ÄR jobbigt i vissa ställningar. I slakt tillstånd är den ganska liten, så det är inget man kan gå o veva runt med som en brandslang när man går o duschar eller sitter i nån bastu för att styla så att säga.

Tror som sagt grovheten är viktigare än längden, så att man kan pumpa hårt, snabbt och fylla upp tjejen, utan att det blir problematiskt eller gör ont på någon.

Sen kan det väl se lite lustigt ut när den är fullt erigerad då jag själv inte är speciellt stor kroppsmässigt (178cm, 68kg)

Hur grov är den då?

Och på kommentaren ovan kan jag inte hålla med om att 15 är extreemt stort.
Citera
2008-09-11, 16:49
Medlem
Det är sexigt med en stor kuk, men jag har märkt att styvheten är snäppet viktigare är storleken, för känslan. En del är liksom alltid i nåt slags vinballetillstånd, även innan orgasm. Jag gillar stenhårda exemplar, små eller stora.
Citera
2008-09-11, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freso123
Hur grov är den då?

Jag vet faktiskt inte helt ärligt, jag vet bara att den är ganska grov

Har inte mätt ännu. Blir väl till att göra det snart, mätte bara längden en gång i fullt erigerad tillstånd, från roten till ollonet.

Lustigt endå hur människan ALDRIG blir nöjd. Har någon 18cm så skulle han säkerligen vilja ha en eller två cm till, eller en eller två cm tjockare. Jag som har 22, nästan 23, vill ha den 2-3 cm mindre.
Senast redigerad av zanderman 2008-09-11 kl. 16:52.
Citera
2008-09-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freso123
Hur grov är den då?

Min förra kk hade den grövsta jag sett. Jag mätte den noggrant och rättvist, och den var 18*15 cm. Hoppas han inte tar illa upp för att jag länkar den här. Man ser ju ofta kommentarer typ: ”Min är 15 i omkrets, d v s helt normal”. Så här ser en 15 cm omkrets ut:
http://freefilehosting.net/show/3mddd
Citera
2008-09-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Min förra kk hade den grövsta jag sett. Jag mätte den noggrant och rättvist, och den var 18*15 cm. Hoppas han inte tar illa upp för att jag länkar den här. Man ser ju ofta kommentarer typ: ”Min är 15 i omkrets, d v s helt normal”. Så här ser en 15 cm omkrets ut:

Tycker inte den där ser extremt stor ut, nope.
Citera
2008-09-11, 18:18
Medlem
fulnicks avatar
Citat:

Yupp, du har helt rätt. Alla mått som florerar verkar helt jävla tagna ur luften. En 15" är inte att leka med och den som påstår att det är normalt har fel... helt enkelt.
Citera
2008-09-11, 18:24
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Den som säger ”Min är 15 cm i omkrets, d v s helt normal”. Tror man att det är normalt är man antingen oskuld. Eller så ljuger man om sitt mått. 15 är extremt stort.

Ja, det har du rätt i. Tror det är vanligast att ligga runt 11-12 cm, sen 13-14 så börjar det räknas som stort och uppåt riktigt grovt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in