• 1
  • 2
2008-07-15, 22:36
Medlem
Hur vanligt är det egentligen att kvinnor tänder på att se en naken man? Enligt mina erfarenheter är det ganska sällsynt. Så ni kvinnor som gör det, eller inte gör det, berätta och motivera! Är det vackert med en naken man som bara spatserar omkring och gör ingenting speciellt, eller måste han ha ett mäktigt stånd för att vara "extra vacker"? Vad är det ni går igång på/ inte gillar angående nakna manskroppar?
Citera
2008-07-15, 22:43
Moderator
Humbugs avatar
En kvinna jag känner deklarerade en gång att den manliga penisen är fruktansvärt ful. Jag blev lite förvånad då, men nu på senare år har jag börjat förstå henne.
Oavsett vilken läggning man har eller vilket kön man tillhör så borde borde väl i stort sett alla vara eniga om att det inte finns mycket vackert att tala om när det gäller penis. Annat är det med vaginan som är både stilren och vacker.
Citera
2008-07-15, 23:15
Medlem
sickpuppys avatar
Oj, blev rätt förvånad över tråden. Jag trodde inte det var något ovanligt att tända på vackra nakna män. Jag gör det i alla fall och att kukar skulle vara fula - no way! För mig är de en superestetisk skapelse. Och som svar på TS fråga: Ett mäktigt stånd gör det "extra vackert".

Vad jag tänder på hos nakna män? Tja, det är väl inte så upphetsande med någon som bara spatserar omkring (fast det beror väl på situationen)...
Rent bildmässigt så är jag inte ett dugg intresserad av det tillrättalagda playgirl-idealet. I så fall ska det vara män som ser mer "vanligt" vackra ut. Typ den snygga killen som skulle kunna vara min granne.

Ska bli kul att läsa vad andra svarar.
Citera
2008-07-15, 23:26
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
En kvinna jag känner deklarerade en gång att den manliga penisen är fruktansvärt ful. Jag blev lite förvånad då, men nu på senare år har jag börjat förstå henne.
Oavsett vilken läggning man har eller vilket kön man tillhör så borde borde väl i stort sett alla vara eniga om att det inte finns mycket vackert att tala om när det gäller penis. Annat är det med vaginan som är både stilren och vacker.

Jag tycker det är stor skillnad på estetiken i en erigerad penis och en slak. Nu kan jag iofs bara hänvisa till min egen men den kan se rätt rätt skrynklig och osexig ut när den är slak medan jag tycker den är ganska stilig när jag har fullt stånd.

Rimligen är dock utseendet på könsorganet helt individiuellt, finns ju massor av fula och oattraktiva fittor.
Citera
2008-07-16, 00:07
Medlem
Svampfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug

Snoppen må vara inte alltför vacker alla gånger men den är jävligt praktisk, precis som att vaginan är vacker men ter sig fruktansvärt opraktisk i vardagen.

Sammanfattar väl vissa skillnader mellan könen.
Citera
2008-07-16, 00:09
Bannlyst
ja tycker killar är fula nakna, iaf när dom inte har stånd. ser så äckligt ut när pungen hänger och dinglar mellan benen, fyfan. usch för män.
tjejer är vackrare nakna.
Citera
2008-07-16, 00:43
Medlem
Eztrellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absent
Hur vanligt är det egentligen att kvinnor tänder på att se en naken man? Enligt mina erfarenheter är det ganska sällsynt. Så ni kvinnor som gör det, eller inte gör det, berätta och motivera! Är det vackert med en naken man som bara spatserar omkring och gör ingenting speciellt, eller måste han ha ett mäktigt stånd för att vara "extra vacker"? Vad är det ni går igång på/ inte gillar angående nakna manskroppar?

En naken kvinna är ju betydligt snyggare än en naken man. Och ja en snopp är ful, men gud så bra. Haha. Men nja, jag föredrar nog en halvnaken man i stället för en helnaken om jag bara ska titta.
Citera
2008-07-16, 00:52
Medlem
dinglebos avatar
da vinci förvånades över att mänskligheten över huvud taget överlevt med tanke på könsorganens motbjudande fulhet.
Citera
2008-07-16, 00:56
Bannlyst
Är ni lesbiska hela bunten?

En vacker man är extremt vacker naken, såväl i erigerat som oerigerat tillstånd. En ful man är däremot inte vacker, vare sig med ståkuk eller inte.
Citera
2008-07-16, 01:12
Medlem
dinglebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Är ni lesbiska hela bunten?

En vacker man är extremt vacker naken, såväl i erigerat som oerigerat tillstånd. En ful man är däremot inte vacker, vare sig med ståkuk eller inte.
Hade jag varit kvinna hade jag avgjort varit lesbisk
Själv har jag väldigt svårt att förstå att en manskropp kan vara sexuellt eggande.
Citera
2008-07-16, 01:31
Medlem
En kvinna som inte uppskattar en naken man är inte en kvinna i mina ögon utan en tjej sökande efter sin kvinnliga identitet.

Alla dessa usch och fy för den nakna manskroppen låter bara som ett mansförakt för man är obalans med sin energi gentemot mannen. Man har mycket att lära om livet och att se det fina i allting.

Dark Angel, den dagen du möter din stora kärlek kommer han förmodligen vara helt vanlig i andras ögon, men i dina ögon kommer han upplevas som gud själv och det både med och utan kläder.
Citera
2008-07-16, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
En kvinna som inte uppskattar en naken man är inte en kvinna i mina ögon utan en tjej sökande efter sin kvinnliga identitet.

Alla dessa usch och fy för den nakna manskroppen låter bara som ett mansförakt för man är obalans med sin energi gentemot mannen. Man har mycket att lära om livet och att se det fina i allting.

Dark Angel, den dagen du möter din stora kärlek kommer han förmodligen vara helt vanlig i andras ögon, men i dina ögon kommer han upplevas som gud själv och det både med och utan kläder.

jag kommer säkerligen äcklas utav det ändå, men det är sådant man får vänja sig vid, en kille som är naken och har stånd är hett, inte slak dock.
allt på en kill kropp är vackert, förutom snoppen..när den e slak..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in