Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-14, 22:27
Medlem
Funcadelics avatar
Går det att göra det? Om jag går in på Avancerad Sökning, markerar Mode och Livsstil och skriver in mitt namn hittar jag enbart de ämnen jag själv startat. Så här ser det ut. Går det att hitta alla inlägg av mig i den delen? Samma sak gäller specifika trådar. Kan jag hitta alla mina inlägg i Rate Me-tråden till exempel?

Sökte men hittade inte, är frågan trots det redan ställd får Mr. Peanut Butter Jelly Time hemskt gärna slänga tråden åt helvette.

Func

Edit: Genom att pilla lite i länken hittade jag detta. Borde gå att göra med inlägg i en specifik tråd också. Finns det någon genväg?
Senast redigerad av Funcadelic 2008-07-14 kl. 22:30.
Citera
2008-07-14, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funcadelic
Går det att göra det? Om jag går in på Avancerad Sökning, markerar Mode och Livsstil och skriver in mitt namn hittar jag enbart de ämnen jag själv startat. Så här ser det ut. Går det att hitta alla inlägg av mig i den delen? Samma sak gäller specifika trådar. Kan jag hitta alla mina inlägg i Rate Me-tråden till exempel?

I "Avancerad Sökning" kan du välja att visa träffar som antingen ämnen eller inlägg. Det borde kanske kunna ge det resultat du önskar om du dessutom specificerar rubriken.
Citera
2008-07-15, 01:27
Medlem
toMishs avatar
Trycker du på bokstäverna i ditt användarnamnet hittar du Hitta alla inlägg av Funcadelici detta ämne.
Citera
2008-07-15, 10:42
Medlem
Funcadelics avatar
Ah, grymt! Tack ska ni ha båda två. Nu kan tråden låsas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in