Det är så att jag vill installera en patch till CoD4 men jag har inte tillräckligt med utrymme i C då .exe filen exraktar sej själv. Jag kan inte göra mer utrymme tillgängligt hur mycket jag än tar bort eftersom den hårdisken bara är på 10gb. Men jag har 2 andra på 200gb och jag undrar om jag kan göra så att patchen extraktar sig själv i en annan hårddisk.. Om ni inte förstår ska jag försöka förklara bättre :/
Borde väl gå att välja specifikt var patchen ska landa när den packas upp. Annars kan du göra så att du installerar om cod4 till en annan partition och sedan patchar det.
Har du CoD4 installerat på C: och patchen vill lägga allt vid / på spelet? Då har du inte mycket annat val än att installera om spelet i sig på en annan hårddisk.
Jag har installerat spelet på enhet I där jag har 10GB ledigt, men patchen vill typ packa upp sig själv i C och sedan patcha spelet på enhet I. Jag kan inte välja var den ska extracta sig själv utan den bara gör det själv så fort jag klickar på den och den väljer ju då enhet C där jag inte har tillräckligt med utrymme.
Anledning till att den väljer C är för för att jag har installerat windows där.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!