Jag försöker lägga in en smiley i msn, som är i formatet .gif och är 50x50 pixlar... Men när den hamnar i msn så kommer den ut i mindre format.. någon som vet jhur jag rättar till problemet så den komemr ut i samma storlek när jag använder den i chatterna?=
Har för mig att man kan välja att ha bilden som animation, typ lägg till två identiska bilder efter varandra och spara det som en animation. Då kan den vara mycket större.
Har för mig att man kan välja att ha bilden som animation, typ lägg till två identiska bilder efter varandra och spara det som en animation. Då kan den vara mycket större.
tack för det tipset, det funkade att göra animation^^
Jag använder ett litet fjuttigt gammalt animeringsporgram fån typ stenåldern för att sätta ihop mindre nimationer. men photoshop, flashmx funkar nog också.. har du något av dessa program?
Du ska helt enkelt göra en kort animation bestående av två exakt identiska bilder (samma)^^ simpelt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!