2008-07-14, 00:01
Medlem
Jag försöker lägga in en smiley i msn, som är i formatet .gif och är 50x50 pixlar... Men när den hamnar i msn så kommer den ut i mindre format.. någon som vet jhur jag rättar till problemet så den komemr ut i samma storlek när jag använder den i chatterna?=
Citera
2008-07-16, 03:34
Medlem
Nairebits avatar
Jag har samma problem, fattar inte varför msn envisas med att förminska bilden
Citera
2008-07-16, 07:31
Medlem
+Obi+s avatar
testa att spara i andra format som .png .jpg eller något...
Citera
2008-07-16, 22:43
Medlem
Ettan^s avatar
Har för mig att man kan välja att ha bilden som animation, typ lägg till två identiska bilder efter varandra och spara det som en animation. Då kan den vara mycket större.
Citera
2008-07-16, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Har för mig att man kan välja att ha bilden som animation, typ lägg till två identiska bilder efter varandra och spara det som en animation. Då kan den vara mycket större.

tack för det tipset, det funkade att göra animation^^
Citera
2008-07-16, 23:20
Medlem
Nooomys avatar
Dagens i-lands problem :P :P
Citera
2008-07-17, 00:40
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^

en liten guide på hur man gör? har också undrat
Citera
2008-07-17, 00:43
Medlem
Jag använder ett litet fjuttigt gammalt animeringsporgram fån typ stenåldern för att sätta ihop mindre nimationer. men photoshop, flashmx funkar nog också.. har du något av dessa program?

Du ska helt enkelt göra en kort animation bestående av två exakt identiska bilder (samma)^^ simpelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in