2017-01-09, 20:34
Medlem
HAHA, hade vart förjävla ospännande om man hade något förutbestämt mått som man skulle kolla upp. Hur långt häng har killen? Inte så mycket, då har han förmodligen liten kuk. FB är ju fan vackert.
Nej flickor, jag tror ni får bita i det sura äpplet och ni är ju inte ensamma om det
Citera
2017-01-09, 20:42
Avstängd
bithaxs avatar
Du kan utgå från att majoriteten är ca 15 cm, och att större kille => större penis ungefär.
Kanske därför tjejer är så intersserade av långa killar.
Citera
2017-01-09, 20:44
Avstängd
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Jag orkar inte läsa igenom allt men kan svara för mig själv då. När jag var smal så var kuken både längre slak som i stånd. När man lägger på sig så kryper kuken inåt på grund av allt fett och det syns framförallt när kuken är slak men min kuk minskade 4-5cm även i stånd då jag la på mig mycket fett.

Även på tjocka tjejer så syns blygdläpparna mindre när dom har mer fett då fittans ytterväggar blir tjockare/bulligare. Så ni som är ute efter streckfitta utan köns ingrepp så leta efter en kraftigare brud då chansen att hitta streckfitta är större.

Det är ju inte streck då, utan det är mer hamburgare.
Citera
2017-01-09, 20:57
Medlem
Triremers avatar
Längd, skostorlek, händers storlek osv är nog inget att gå efter. Däremot kroppsfett (män med mycket kroppsfett brukar ha mindre), skäggväxt, hur mycket muskler de har naturligt, bred käke osv tror jag faktiskt kan vara bra ledtrådar. Män som är feta (trots att de tränar), har kvinnligt ansikte utan skägg och knappt några muskler lär ha mindre rent generellt.
Citera
2017-01-09, 22:09
Medlem
quts avatar
Tummen gånger 3...
Citera
2017-01-09, 22:27
Medlem
Haha! Det är alltid lika roligt att läsa igenom storlekstrådar på FB, 99% påstår sig att besitta en storlek som inte ens 5% av världens män har enligt den forskning som har gjorts.
Men för att besvara TS, det verkar inte finnas något korrelation mellan storlek på händer, näsa fötter osv och kukens storlek, men för mig så stämmer måtten mellan tummen och pekfingrets topp ganska exakt (~15-16 i längd, 14 i omkrets).
Citera
2017-01-09, 22:58
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Man kanske kan kolla in hans paket utanpå byxorna - i smyg förstås, om det är en stor bula så kanske man kan anta att han har en "big boy" där inunder byxan. fast va vet jag....
Citera
2017-01-10, 02:56
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Man kanske kan kolla in hans paket utanpå byxorna - i smyg förstås, om det är en stor bula så kanske man kan anta att han har en "big boy" där inunder byxan. fast va vet jag....
Kan lika gärna vara en stor pung eller lite luft i brallan.
Citera
2017-01-10, 03:59
Medlem
yiys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Längd, skostorlek, händers storlek osv är nog inget att gå efter. Däremot kroppsfett (män med mycket kroppsfett brukar ha mindre), skäggväxt, hur mycket muskler de har naturligt, bred käke osv tror jag faktiskt kan vara bra ledtrådar. Män som är feta (trots att de tränar), har kvinnligt ansikte utan skägg och knappt några muskler lär ha mindre rent generellt.

Män som är feta trots att de tränar? Kan du ge ett bildexempel på en sådan. De starkaste i världen har väl fett på sig, eller menar du att de inte kan gå ner i vikt av någon anledning?
Citera
2017-01-10, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia

Det är inte alltid man har stånd, så att titta efter bulor är nog inte det säkraste, kanske han har en strumpa där.

För mig stämmer längden mellan pekfinger och tumme!
En grower som min kan vara allt från 3Cm till full stånd 21Cm med 17Omk
Citera
2017-01-10, 13:32
Medlem
jaybones avatar
Det bästa sättet är antagligen att fråga. Särskilt på det här forumet
Citera
2017-01-10, 13:38
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Kan lika gärna vara en stor pung eller lite luft i brallan.

Eller som sydeuropéerna, en ihoprullad strumpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in