2009-10-18, 18:45
Medlem
CXTs avatar
Det är väl bara att kolla bulan? Om inte så märker man ju det när man har börjat hångla. Förstår inte riktigt hur det kan vara ett problem som tjej att få reda på nåt sånt.
Citera
2009-10-18, 18:54
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
Jaha, det enda jag menade var att det finns tester som motbevisar att det ska finnas något samband. Jag kan redigera inlägget och ta bort att det var just fråga olle, då blir det hela genast bättre.

Det förvånar mig att mina personliga åsikter har en sådan kraft på dig att du redigerar dina inlägg så att de passar mig.

Det jag menade var att äcklet Olle och hans gelikar inte är kvalificerade, såsom större delen av mediaväsendet i Sverige...och nu nämner jag inte ens dessa självvalda manshatande psykfall till politiker som genomsyrar landet.

Olle liksom de andra kåtkärringarna som går under titlar såsom "relationsexperter" och annat trams verkar ha flera saker gemensamt: förnedra och arbeta emot killar och manlighet.
Citera
2009-10-18, 19:19
Medlem
Ipwns avatar
Du kan ju lite diskret fråga honom om han hänger på flashback.

Tror faktiskt inte det finns något sätt att se förutom om han skulle råka avra riktigt välhängd slak och har på sig riktigt tajta byxor så man ser hela härligheten. Sen är det som verkar mest rimligt i mina ögon är ju att ju längre man är desto större kuk har man. Dock så är ju självklart detta inget man förlita sig på.
Citera
2009-10-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Olle liksom de andra kåtkärringarna som går under titlar såsom "relationsexperter" och annat trams verkar ha flera saker gemensamt: förnedra och arbeta emot killar och manlighet.

På vilket sätt motarbetar de manligheten?

OnT: Kukstorlek torde nog följa kroppslängd, dock är inte en lång kille inte en garanti för lång kuk. Men om du mäter 10000 st killar där ena gruppen är 2 meter och den andra gruppen är 170 cm så är jag helt övertygad om att 2 metersgruppen har såväl större fötter, händer som kukar.
Citera
2009-10-18, 19:30
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden

OnT: Kukstorlek torde nog följa kroppslängd, dock är inte en lång kille inte en garanti för lång kuk. Men om du mäter 10000 st killar där ena gruppen är 2 meter och den andra gruppen är 170 cm så är jag helt övertygad om att 2 metersgruppen har såväl större fötter, händer som kukar.

De ger kvinnoinriktade svar som kräver att mannen ifråga skall underställa sig kvinnan och acceptera att hennes sexualitet och kropp är viktigare än hans.

De ger tips till killar som enbart förvärrar för killarna ifråga. Tips som på alla sätt enbart kan gynna en kvinna och att få henne att slippa ha med omanliga killar att göra med eftersom att de killar som följer råden signar av sin maskulinitet och blir således ett öppet mål för de som söker gratis bekräftelse.
Citera
2009-10-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
De ger kvinnoinriktade svar som kräver att mannen ifråga skall underställa sig kvinnan och acceptera att hennes sexualitet och kropp är viktigare än hans.

De ger tips till killar som enbart förvärrar för killarna ifråga. Tips som på alla sätt enbart kan gynna en kvinna och att få henne att slippa ha med omanliga killar att göra med eftersom att de killar som följer råden signar av sin maskulinitet och blir således ett öppet mål för de som söker gratis bekräftelse.

kan du vara mer konkret?
Jag har förvisso inte sett alla avsnitt men jag har inte sett nåt exempel på det du nämner...
Citera
2009-10-18, 19:56
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden

Nja. Man ska mer kolla på händer, fötter, näsa, ögon och hur "grov" kroppen är. Man kan vara lång och smal vet du..
Citera
2009-10-18, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Nja. Man ska mer kolla på händer, fötter, näsa, ögon och hur "grov" kroppen är. Man kan vara lång och smal vet du..

Läs mitt inlägg igen
Ju längre man är desto större är sannolikheten att dina lemmar också är det, sen om man har en grov kuk eller inte bara för att den är lång är en annan femma.
Citera
2009-10-18, 20:03
Bannlyst
Jag säger som några andra i tråden att om det är något som har störst samband så är det med ett maskulint utseende. Behöver dock nödvändigtvis inte vara en attraktiv person, utan det viktiga är att ha maskulina ansiktsdrag samt bra symmetri.
Citera
2009-10-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dightkuz
Jag säger som några andra i tråden att om det är något som har störst samband så är det med ett maskulint utseende. Behöver dock nödvändigtvis inte vara en attraktiv person, utan det viktiga är att ha maskulina ansiktsdrag samt bra symmetri.

Symmetri? Hur tänker du då?
Citera
2009-10-18, 20:26
Medlem
Teliatomtens avatar
Finns det något sett att se hur djup en tjej är ?
Citera
2009-10-18, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teliatomten
Finns det något sett att se hur djup en tjej är ?

Japp det finns det, ju längre tjejen är desto större sannolikhet att hon är djup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in