Jag funtar på på en xbox men kan inte bestämma mig vad jag ska köpa förnågon, vill verkligen inte slösa pengar på alla nya spel som kommer ut utan jag vill ladda ner dom på datorn och sedan föra över till xboxen. Dock så sägs det att spelen är över 4gb? Och jag har bara skivor som är 4.7gb
Jag funtar på på en xbox men kan inte bestämma mig vad jag ska köpa förnågon, vill verkligen inte slösa pengar på alla nya spel som kommer ut utan jag vill ladda ner dom på datorn och sedan föra över till xboxen. Dock så sägs det att spelen är över 4gb? Och jag har bara skivor som är 4.7gb
1. Du måste flasha/chippa din xbox för att kunna spela brända spel.
2. Xbox använder sig av DL-DVD's vilket har en kapacitet på ~8GB.
Det gäller att din brännar även har stöd för DL bränning.
1. Du måste flasha/chippa din xbox för att kunna spela brända spel.
2. Xbox använder sig av DL-DVD's vilket har en kapacitet på ~8GB.
Det gäller att din brännar även har stöd för DL bränning.
Wow okej.
Har ingen aning huruvida min brännare har stöd för det, är inte i sverige just nu så kan inte kolla heller men om den nu har det, vart får jag tag på dessa skivor?
Du kan tyvärr inte föra över dem till xboxen utan måste bränna ut dem. Köp en Premium, den är mest prisvärd.