Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-12, 23:35
  #1
Medlem
ja som sagt ska köpa antingen ps3 eller xbox imorgon.... så antingen ps3.. eller xbox 360 elite...

säg bra o dåliga saker med båda... eftersom jag tänker mkt på spelen som kommer ... som fable osv typ Gow 2:P

så säg bra o dåliga saker med båda
Citera
2008-07-12, 23:36
  #2
Medlem
Coke54s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demorz
ja som sagt ska köpa antingen ps3 eller xbox imorgon.... så antingen ps3.. eller xbox 360 elite...

säg bra o dåliga saker med båda... eftersom jag tänker mkt på spelen som kommer ... som fable osv typ Gow 2:P

så säg bra o dåliga saker med båda


finns väl redan några hundra trådar om detta?
Citera
2008-07-12, 23:40
  #3
Medlem
pjalles avatar
360 har bättre spel, bättre online. Men kan gå sönder, men det är väldigt liten risk med de senaste modellerna.

ps3 är väl kraftfullare men sämre spel (tycker jag), plus att du måste installera spelen...
Citera
2008-07-12, 23:40
  #4
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demorz
ja som sagt ska köpa antingen ps3 eller xbox imorgon.... så antingen ps3.. eller xbox 360 elite...

säg bra o dåliga saker med båda... eftersom jag tänker mkt på spelen som kommer ... som fable osv typ Gow 2:P

så säg bra o dåliga saker med båda
En konsol är inte bättre än dess användare...
Citera
2008-07-13, 00:16
  #5
Medlem
moliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
360 har bättre spel, bättre online. Men kan gå sönder, men det är väldigt liten risk med de senaste modellerna.

ps3 är väl kraftfullare men sämre spel (tycker jag), plus att du måste installera spelen...

Va?! Måste man installera spelen på ps3an ? haha
Citera
2008-07-13, 00:26
  #6
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
En konsol är inte bättre än dess användare...
Säger en Megaman snögubbe. Men jag litar på dig.
Citera
2008-07-13, 00:48
  #7
Medlem
eXklusivts avatar
Jag funtar på på en xbox men kan inte bestämma mig vad jag ska köpa förnågon, vill verkligen inte slösa pengar på alla nya spel som kommer ut utan jag vill ladda ner dom på datorn och sedan föra över till xboxen. Dock så sägs det att spelen är över 4gb? Och jag har bara skivor som är 4.7gb
Citera
2008-07-13, 00:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXklusivt
Jag funtar på på en xbox men kan inte bestämma mig vad jag ska köpa förnågon, vill verkligen inte slösa pengar på alla nya spel som kommer ut utan jag vill ladda ner dom på datorn och sedan föra över till xboxen. Dock så sägs det att spelen är över 4gb? Och jag har bara skivor som är 4.7gb

1. Du måste flasha/chippa din xbox för att kunna spela brända spel.
2. Xbox använder sig av DL-DVD's vilket har en kapacitet på ~8GB.

Det gäller att din brännar även har stöd för DL bränning.
Citera
2008-07-13, 00:59
  #9
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
360 har bättre spel, bättre online. Men kan gå sönder, men det är väldigt liten risk med de senaste modellerna.

ps3 är väl kraftfullare men sämre spel (tycker jag), plus att du måste installera spelen...
Du får det att låta som om alla spel kräver installation. Men det kanske var meningen?
Citera
2008-07-13, 01:03
  #10
Medlem
eXklusivts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzler
1. Du måste flasha/chippa din xbox för att kunna spela brända spel.
2. Xbox använder sig av DL-DVD's vilket har en kapacitet på ~8GB.

Det gäller att din brännar även har stöd för DL bränning.
Wow okej.
Har ingen aning huruvida min brännare har stöd för det, är inte i sverige just nu så kan inte kolla heller men om den nu har det, vart får jag tag på dessa skivor?

Är alla spel så stora förresten?
Citera
2008-07-13, 01:03
  #11
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXklusivt
Jag funtar på på en xbox men kan inte bestämma mig vad jag ska köpa förnågon, vill verkligen inte slösa pengar på alla nya spel som kommer ut utan jag vill ladda ner dom på datorn och sedan föra över till xboxen. Dock så sägs det att spelen är över 4gb? Och jag har bara skivor som är 4.7gb
Du kan tyvärr inte föra över dem till xboxen utan måste bränna ut dem. Köp en Premium, den är mest prisvärd.
Citera
2008-07-13, 01:04
  #12
Medlem
eXklusivts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
Du kan tyvärr inte föra över dem till xboxen utan måste bränna ut dem. Köp en Premium, den är mest prisvärd.

Stämmer det att jag måste ha DL brännare och DL skivor?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback