2008-07-12, 15:37
Bannlyst
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...799811&rss=554

Vidrigt! Killarna (antar att majoriteten är killar) är mellan 17 och 22 år gamla.
Har länge hört att de "ryska nynazisterna" är de mest brutala, och nu är det fan svar på tal!

Btw, hittade ingen annan post om detta, men om så är fallet ber jag om ursäkt.
Citera
2008-07-12, 16:54
Medlem
Fan att alltid ryssar ska vara värst.
Citera
2008-07-12, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdejv
Fan att alltid ryssar ska vara värst.

Läste att en av dem var tjej, förmodligen ngn flickvän till ngn av killarna.
Citera
2008-07-12, 22:14
Bannlyst
sjukt vilket som ena killen säger att han mördat 37 oskyldiga också..om det är sant kan man ju fråga sig.
tysdligen heter ledaren Artyr Runo
Citera
2008-07-12, 22:39
Medlem
Maxieboys avatar
Fan vad nice! Tråkigt att de inte har mördat fler invällare. Men det finns väl rätt många nazistiska ungdomar i Ryssland som är beredda att ta till våld. Om vi ändå skulle få se lite sådant här i Sverige.
Citera
2008-07-13, 06:21
Medlem
5starGs avatar
rysken asså... fast bor man i ett land där 90 % av alla hus är målade i kulören "självmords-grå" så är det väl inte konstigt att man blir lite frustrerad. antingen börjar man sniffa lim och bor i en kloak eller så blir man nazi hooligan... eller går med i maffian
Citera
2008-07-13, 10:30
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Underbart! Tråkigt att de åkte fast, men som någon redan skrev så finns det massor av folk i Ryssland som är villiga att ta itu med problemet med parasiterna så sånt här kommer vi att få se mer av!

http://www.88tube.net/sharing/view_video.php?
Citera
2008-07-13, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Underbart! Tråkigt att de åkte fast, men som någon redan skrev så finns det massor av folk i Ryssland som är villiga att ta itu med problemet med parasiterna så sånt här kommer vi att få se mer av!

Att idolisera gatumisshandel a´la 10 mot 1 är allvarligt stört. De flesta normala människor håller i regel på "underdogen". Att heja på de som står och sparkar på den ensamme, liggande människan, antyder allvarliga känslomässiga störningar. Dessa störningar är mycket vanliga bland fängelsekunder.

Menar du allvar med ditt inlägg, eller försöker du bara vara tonårs-tuff?
Citera
2008-07-13, 11:34
Bannlyst
Citat:

+1

Bedrövligt att myndigheterna försöker klämma åt ett gäng nationalister som bara vill sitt lands bästa.
Hoppas de befinns oskyldiga.
Citera
2008-07-13, 15:53
Medlem
WHITEWEREWOLFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Att idolisera gatumisshandel a´la 10 mot 1 är allvarligt stört. De flesta normala människor håller i regel på "underdogen". Att heja på de som står och sparkar på den ensamme, liggande människan, antyder allvarliga känslomässiga störningar. Dessa störningar är mycket vanliga bland fängelsekunder.

Menar du allvar med ditt inlägg, eller försöker du bara vara tonårs-tuff?
Ja, jag var fullt allvarlig med mitt inlägg och nej jag försöker inte vara tonårstuff.
Den underdogen du hejar på är samma man som kommer att misshandla, råna och våldta i Ryssland så fort det bara är möjligt, d.v.s när han känner att de är många och starka nog. I dagsläget är han bara en oskyldig stackars smilande blattejävel som flytt från krig och förtryck, men han väntar bara på tillfället och få leva ut sin onda natur och förstöra, förgöra och sprida sin smutsiga sed i Ryssland. Se bara på hur de beter sig i Sverige.

Så jag hoppas av hela mitt hjärta att de ryska nationalisterna står på sig och att inte Ryssland går samma öde mötes som Sverige och många andra länder i Europa.
Citera
2008-07-13, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ja, jag var fullt allvarlig med mitt inlägg och nej jag försöker inte vara tonårstuff.
Den underdogen du hejar på är samma man som kommer att misshandla, råna och våldta i Ryssland så fort det bara är möjligt, d.v.s när han känner att de är många och starka nog. I dagsläget är han bara en oskyldig stackars smilande blattejävel som flytt från krig och förtryck, men han väntar bara på tillfället och få leva ut sin onda natur och förstöra, förgöra och sprida sin smutsiga sed i Ryssland. Se bara på hur de beter sig i Sverige.

Så jag hoppas av hela mitt hjärta att de ryska nationalisterna står på sig och att inte Ryssland går samma öde mötes som Sverige och många andra länder i Europa.

Visst, många invandrare beter sig som svin, men många beter sig som vilken svensk som helst. Att generalisera och ta död på dem är bara löjlgit.
Sedan vad menas emd invandrare? En amerikan som flyttar hit, en norsk, en islänning, britt, RYSS etc. Eller är det bara blattarna som ska bort?
Sedan är det sant att MÅNGA invandrare går i gäng och går mot ensamma killar slår enr dem rånar dem etc etc men som sagt finns det lika många som är snälla och schyssta.
Citera
2008-07-14, 14:31
Bannlyst
Stackars unga män

De har "misshandlat" en kulturberikare och blir dragna inför rätta. De har inte gjort något fel. Släpp dem fria och ge dem ett skadestånd för tiden de suttit frihetsberövade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in