Citat:
Ursprungligen postat av WHITEWEREWOLF
Ja, jag var fullt allvarlig med mitt inlägg och nej jag försöker inte vara tonårstuff.
Den underdogen du hejar på är samma man som kommer att misshandla, råna och våldta i Ryssland så fort det bara är möjligt, d.v.s när han känner att de är många och starka nog. I dagsläget är han bara en oskyldig stackars smilande blattejävel som flytt från krig och förtryck, men han väntar bara på tillfället och få leva ut sin onda natur och förstöra, förgöra och sprida sin smutsiga sed i Ryssland. Se bara på hur de beter sig i Sverige.
Så jag hoppas av hela mitt hjärta att de ryska nationalisterna står på sig och att inte Ryssland går samma öde mötes som Sverige och många andra länder i Europa.
Visst, många invandrare beter sig som svin, men många beter sig som vilken svensk som helst. Att generalisera och ta död på dem är bara löjlgit.
Sedan vad menas emd invandrare? En amerikan som flyttar hit, en norsk, en islänning, britt, RYSS etc. Eller är det bara blattarna som ska bort?
Sedan är det sant att MÅNGA invandrare går i gäng och går mot ensamma killar slår enr dem rånar dem etc etc men som sagt finns det lika många som är snälla och schyssta.