• 1
  • 2
2008-07-12, 01:13
Medlem
saddeststorys avatar
Hej är det bara jag som inte kommer in på bilddagboken? Har inte kunnat komma in på den sidan på flera dagar, men alla andra sidor kommer jag in på. Har provat med både IE7 och Mozilla Firefox, rensat massa cookies och historik men det fungerar inte, så är det här felet för alla eller är det bara för mig, i så fall hur fixar jag det?
Citera
2008-07-12, 01:16
Medlem
supermassives avatar
Jag kan komma in utan några som helst problem. Men vad ditt problem är vet jag tyvärr inte.
Citera
2008-07-12, 01:21
Medlem
saddeststorys avatar
hittade ett problem till, jag kan inte söka på google helelr, när ja skriver in ngt å trycker enter så laddar den bara till halva sen stannar den där, vad är fel ? :/
Citera
2008-07-12, 01:38
Medlem
Fbadgers avatar
ursökta men det kan vara allt möjligt fel kolla så att du har ip och dns .. :=)

Srrry de va inget insåg just att du kunde skriva på flashback .. eller gör du det på annan dator .. annars omdirigerar jag till mig sj
Citera
2008-07-12, 01:42
Medlem
saddeststorys avatar
sitter på samma dator, har hittat fler problem nu, kan inte komma in på the piratebay och jag kan inte söka på youtube, vad har hänt? jag har inte ändrat på något? hur kan vissa sidor fungera och vissa andra inte?
Citera
2008-07-12, 12:03
Medlem
Equations avatar
Exakt samma fenomen råder hos mig också! Kan varken gå in på t.ex. bilddagboken och google. När jag försöker starta WinAmp så stängs det ner omgående.

Jag har haft detta problem tidigare en gång också, men hur man avlägsnade problemet har jag glömt bort. Hoppas det finns någon kunnig.
Citera
2008-07-12, 12:14
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Equation
Exakt samma fenomen råder hos mig också! Kan varken gå in på t.ex. bilddagboken och google. När jag försöker starta WinAmp så stängs det ner omgående.

Jag har haft detta problem tidigare en gång också, men hur man avlägsnade problemet har jag glömt bort. Hoppas det finns någon kunnig.

Ni kanske har fått malware?
Citera
2008-07-12, 12:23
Medlem
Dårhushjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Ni kanske har fått malware?

Vad är malware? Kollade precis blockeringsloggen i mitt antivirus & där förekommer malware ganska ofta.
Citera
2008-07-12, 12:25
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon
Vad är malware? Kollade precis blockeringsloggen i mitt antivirus & där förekommer malware ganska ofta.

Malware = skadlig programkod. Exempelvis spyware och adware. Rent djävulskap med andra ord.

Malware = malicious ware.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Malware
Citera
2008-07-12, 12:28
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon

Vilket virusprogram använder du?
Citera
2008-07-12, 12:32
Medlem
Dårhushjons avatar
Citat:
Malware = skadlig programkod. Exempelvis spyware och adware. Rent djävulskap med andra ord.

Ok tnx. Bra att det blev blockat då mao.
Senast redigerad av Dårhushjon 2008-07-12 kl. 12:34.
Citera
2008-07-12, 12:32
Medlem
Dårhushjons avatar
Citat:
Vilket virusprogram använder du?

f-secure
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera