• 1
  • 2
2008-07-10, 19:03
Medlem
Hej, jag är inte fet men ändå en bit ifrån smal och har massa bristningar. Runt naveln har jag några fast de syns inte mycket men på sidorna har jag runt 5-6 skarpa röda/lila streck som går lodrätt och det ser förjävligt ut.

Håller på att gå ner i vikt nu och jag undrar om de försvinner när fettet försvinner?
Citera
2008-07-10, 19:24
Medlem
Manövers avatar
Nej men dom syns mindre.
Citera
2008-07-10, 19:25
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ic9b
Hej, jag är inte fet men ändå en bit ifrån smal och har massa bristningar. Runt naveln har jag några fast de syns inte mycket men på sidorna har jag runt 5-6 skarpa röda/lila streck som går lodrätt och det ser förjävligt ut.

Håller på att gå ner i vikt nu och jag undrar om de försvinner när fettet försvinner?

Nej svårt och tro att dom försvinner, själv är jag överdeppig över mina bristningar på biceps och övre rygg, ställer till det lite om man skulle vilja tävla någon dag.. ser för djälvigt ut
Citera
2008-07-10, 19:43
Medlem
tapirs avatar
fick några när jag var 16, dom syns inte längre om jag inte flexar huden i någon vinkel och då är dom bara lite ljusare, inget jag tänker på längre! det går över. det är bara att gilla läget.
Citera
2008-07-10, 20:00
Medlem
Nej dom blir kvar. Men dom bleknar något med åren
Citera
2008-07-10, 22:38
Bannlyst
Bristningar är tufft. Be proud.
Citera
2011-02-11, 08:43
Medlem
Edddes avatar
Om bristningarna uppstått pga träning, bör man då sluta träna (den muskelgruppen), och isf hur länge?
Citera
2011-02-11, 08:56
Medlem
slackergurus avatar
Hade bristningar på magen typ förra året. Dem syns inte längre.
Citera
2011-02-11, 15:04
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddde
Om bristningarna uppstått pga träning, bör man då sluta träna (den muskelgruppen), och isf hur länge?

Vadå bör? Beror väl på vad som är viktigast, ett litet streck eller större muskler? Det är individuellt, inget vet om du får bristningar, eller hur länge du måste ha uppehåll för att minimera. Kör bara på för fan.
Citera
2011-02-11, 17:23
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddde
Nej inte alls, dom kommer att växa ett tag framöver (huden under har redan spruckit). Men det stagnerar snart. Du får fixa en bränna på kroppen så att dom inte syns så tydligt. Bristningar är precis som är, bleknar med tiden.
Citera
2011-02-13, 23:56
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Är inte säker exakt på vad bristningar är men jag har på smalbenen typ hud som nästan blivit rutig, den är sprucken. Försöker smörja in ibland men vet inte om det hjälper. Syns inte alls/ knappt på sommaren
Citera
2011-05-28, 20:22
Bannlyst
Damn it!
Har också fått bristningar nu när man gått hemma och tjockat sig.
Har gått upp några kilon och fått maaassa bristningar på innersidan av låren.

För det är väl bristningar om man typ kan känna dom?
Dom är avlånga och huden går in.

Im I right?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här