• 4
  • 5
2008-08-04, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Man undrar hur det r att vara FCK-supporter. De fr fantastiska spelare inkpta p lpande band men deras klubb r ett fretag utan ngon historia eller ngot kta.

Frga Chelsea fansen det ocks, finns ju en hel del sna hr.
Citera
2008-08-04, 16:15
Medlem
rudes avatar
Frga supportrar till i princip vilket premier league-lag som helst. Sjlen r ju helt dd i engelsk toppfotboll.
Citera
2008-08-04, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rude
Frga supportrar till i princip vilket premier league-lag som helst. Sjlen r ju helt dd i engelsk toppfotboll.

Nja, smre r det ju givetvis. Utlndska gare och man fr knappt st upp nr det blir ml, d kommer alltid speakern "Please sit down", men annars r det vl ok.
Citera
2008-08-05, 17:04
Medlem
BlackAdderIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Samtidigt som dom lite ldra klubbarna har 20-30 r plus.
Det jag menade var att det kan inte knnas s kul som supporter att hlla p ett ihopsatt lag. Skulle inte g att hlla p FC Stockholm om Djurgrden och bajen skulle gtt ihop fr 15 r sedan.
Sen r det ett imponerande lag. Har garanterat strst mjligheter av alla lag i norden att g lngt i eurpoa.

r 2010 fds en liten kille i Stockholm, hans pappa och hans farbror hller p Djurgrden, i skolan och innebandylaget hller hans bsta vnner p Djurgrden. En Djurgrdare formas.

r 2010 fds en liten kille i Kpenhamn, hans pappa och hans farbror hller p FC Kpenhamn, i skolan och innebandylaget hller hans bsta vnner p FC Kpenhamn. En FCK:are formas.

Menar du att det spelar ngon strre roll vad som hnde ratal innan denna kille ens fddes? Deras krlek till och engagemang i laget r nog detsamma.

Jag tror ungdomarna om 30 r ser p FC Kpenhamn som "kta"
Citera
2008-08-05, 21:04
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdderIII
r 2010 fds en liten kille i Stockholm, hans pappa och hans farbror hller p Djurgrden, i skolan och innebandylaget hller hans bsta vnner p Djurgrden. En Djurgrdare formas.

r 2010 fds en liten kille i Kpenhamn, hans pappa och hans farbror hller p FC Kpenhamn, i skolan och innebandylaget hller hans bsta vnner p FC Kpenhamn. En FCK:are formas.

Menar du att det spelar ngon strre roll vad som hnde ratal innan denna kille ens fddes? Deras krlek till och engagemang i laget r nog detsamma.

Jag tror ungdomarna om 30 r ser p FC Kpenhamn som "kta"

Instmmer. Ibland verkar det som att en klubb mste ha bildats innan 1910 fr att den ska vara "kta".
Citera
2024-01-10, 23:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag har alltid tyckt att hela FC Kpenhamn knns s fake, jag startade t.o.m trd om mnet fr ngra r tillbaka. Jag menar, FCK r ju egentligen ett A/B och inte en klubb.

Annars s minns jag tillbaka till 00-talet nr de slde suppporterprylar dr de kallade sig fr "Nordens Galacticos"..

Personligen, s har jag strre respekt fr andra klubbar i Norden s som IFK Gbg, Malm FF, Brndby och Rosenborg.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in