2008-07-14, 19:54
Medlem
Sen s r inte alla supportrar ett lag har passionerade, se p ett lag som Inter t.ex. Hur mnga svenska fans hade det fd. bita i grset-laget innan Zlatan kom dit och det brjade g vldigt bra igen?
Citera
2008-07-14, 21:28
Medlem
Till sett p spelare s r dom bst i Norden redan nu, men jag tror mnga lag i Sverige skulle r p dom.

Det r dock svrt att jmfra, p pappret r dom bttre n de Allsvenska laget men p planen tror jag inte de r ngon strre skillnad, jag tror Allsvenskans toppklubbar skulle dra jmt med dom.
Citera
2008-07-14, 23:34
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Samtidigt som dom lite ldra klubbarna har 20-30 r plus.
Det jag menade var att det kan inte knnas s kul som supporter att hlla p ett ihopsatt lag. Skulle inte g att hlla p FC Stockholm om Djurgrden och bajen skulle gtt ihop fr 15 r sedan.
Sen r det ett imponerande lag. Har garanterat strst mjligheter av alla lag i norden att g lngt i eurpoa.

Nej, idag r det skert inte kul. Men om 20 r och 10 titlar senare s r det skert okej.
Man r inte ett krav att ens klubb mste grundats innan 1900-talet fr att vara genuin och kta.
Citera
2008-07-15, 00:21
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Som TS s kan jag understryka att frgestllningen har ndrats.
Ngon moderator har varit inne och pillat p topic, varfr vet jag inte. Ngot bra har ndringen inte stadkommit men dremot en massa tjafs. Vore trevligt om trden kunde heta bara "FCK" som den gjorde frn brjan s slipper vi tjat om att FCK ju redan r strst i norden.

Och min frga var om FCK kan bli MER n nordens strsta lag.

Det r visserligen inte jag som ndrat rubriken men en rubrik som 'Fck' r knappast frenlig med regel 0.01. Lr dig skriva riktiga rubriker frn brjan s slipper du "tjafset". /MOD

/feldgrau
Citera
2008-07-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det r visserligen inte jag som ndrat rubriken men en rubrik som 'Fck' r knappast frenlig med regel 0.01. Lr dig skriva riktiga rubriker frn brjan s slipper du "tjafset". /MOD

/feldgrau

Frvisso, rubriken kanske inte var den bsta. Men genast efter kom jag ju med en frgestllning. Det kan du inte ha missat. Jag ifrgastter inte att du ndrade rubriken som sdan men att du ndrade helt t fanders var inte bra.
Kan du inte ndra till "kan FCK bli mer n nordens strsta lag" ?

Edit: Sorry, lste ditt inlgg slarvigt. Ber om urskt att jag anklagade dig fr att ha ndrat rubriken. men kanske du kan ndra igen d?
Citera
2008-07-15, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ykkmeister
Sen s r inte alla supportrar ett lag har passionerade, se p ett lag som Inter t.ex. Hur mnga svenska fans hade det fd. bita i grset-laget innan Zlatan kom dit och det brjade g vldigt bra igen?
Inte har vl alltid haft svenska fans precis som Milan och Juventus. Hellre Ronaldo och Christian Vieri n dagens lag med Zlatan...
Citera
2008-07-15, 12:47
Medlem
Citat:
Edit: Sorry, lste ditt inlgg slarvigt. Ber om urskt att jag anklagade dig fr att ha ndrat rubriken. men kanske du kan ndra igen d?
Hur bra kan FCK bli? r vl en intressantare frgestllning. Fortfarande hller jag Rosenborg hgre.
Citera
2008-07-15, 19:57
Medlem
cloNes avatar
Med flera rs premunation p CL-platser hller jag fortfarande Rosenborg hgre n FC Kpenhamn.
Citera
2008-07-19, 08:35
Medlem
S fortstter d FCK att vrva frn allsvenskan, Cesar Santin den hr gngen. Klubben lgger upp 20 miljoner och spelaren lr f en mycket hg ln.
Kanske inte ett dligt kp men kommer han gra FCK mer slagkraftigt? Tveksamt tror jag.

Om FCK kan slnga upp sdana sedelbuntar borde man kunna vrva riktiga toppspelare eller vad tycker ni?
Citera
2008-08-02, 10:48
Medlem
S har man ocks vrvat Peter Larsson och Johan Wiland frn allsvenskan, s snart bestr vl FCK av ett allsvenskt "all-star" lag. Frgan r nu om det rcker fr att komma lngre i europa eller ens bli dominanta i SAS ligan.
Citera
2008-08-02, 16:10
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
S har man ocks vrvat Peter Larsson och Johan Wiland frn allsvenskan, s snart bestr vl FCK av ett allsvenskt "all-star" lag. Frgan r nu om det rcker fr att komma lngre i europa eller ens bli dominanta i SAS ligan.

De r ju en mellanstation mellan Norden och Europa. De som r fr bra fr Allsvenskan men inte nnu tillrckligt bra fr England osv. Sen tar de ven de som inte riktigt platsar ute i Europa, men r fr bra fr Allsvenskan.

Santin, Alvaro Santos, Larsson, mfl. kommer frn Allsvenskan och r p vg uppt.

Sen har vi ju Allbck, Grnkjaer, Pettersson, Linderoth mfl. som var p vg nedt.

Alla spelare stmmer kanske inte helt in, men fljer nd principen.
Citera
2008-08-04, 15:18
Medlem
bravehs avatar
Man undrar hur det r att vara FCK-supporter. De fr fantastiska spelare inkpta p lpande band men deras klubb r ett fretag utan ngon historia eller ngot kta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in